Το Dragon Quest VII Reimagined έκανε την εμφάνισή του στο State of Play Japan με νέο trailer, επιβεβαιώνοντας την κυκλοφορία του ως πλήρες remake του κλασικού JRPG της Square Enix. Το φρέσκο υλικό εστιάζει στη νέα χειροποίητη, diorama αισθητική που μετατρέπει τον κόσμο σε ένα «ζωντανό storybook», ενώ παρουσιάζει και την επιστροφή του Kiefer σε ώριμη εκδοχή, με νέα σεναριακά στιγμιότυπα και συναντήσεις με εναλλακτικές εκδοχές χαρακτήρων στο ταξίδι.
Στο gameplay, το turn‑based σύστημα μάχης έχει ανασχεδιαστεί ουσιαστικά, με αναβαθμισμένο vocation system που εισάγει το Moonlighting για ταυτόχρονη χρήση δύο vocations, το Let Loose ως ειδική ικανότητα που ενεργοποιείται όταν ένας χαρακτήρας «φορτώνει», και τον νέο Monster Master με το Positive Reinforcement perk για κάλεσμα ισχυρών τεράτων. Οι αλλαγές στοχεύουν σε πιο δυναμικές, θεαματικές μάχες και μεγαλύτερο βάθος team-building.
Η αφήγηση έχει εμπλουτιστεί σε σύγκριση με το πρωτότυπο, με βελτιωμένο ρυθμό και επιπλέον side stories και minigames, ενώ επιστρέφει ο πυρήνας της δομής με τα fragments και τα tablets που ξεκλειδώνουν νησιά και κόσμους προς εξερεύνηση. Επίσης έχουμε επανασχεδιασμένο UI και συνολικά πολλές quality‑of‑life βελτιώσεις, ώστε η κλασική περιπέτεια να είναι πιο ευχάριστη για τους νέους παίχτες.
Η παρουσία του Dragon Quest VII Reimagined ως opening τίτλος της παρουσίασης υπογραμμίζει το βάρος που του δίνεται στην τρέχουσα περίοδο ανακοινώσεων, προετοιμάζοντας το έδαφος για ένα από τα πρώτα μεγάλα JRPG ραντεβού του 2026, στις 5 Φεβρουαρίου. Το παιχνίδι θα διατεθεί σε PS5, Xbox Series, Nintendo Switch, Nintendo Switch 2 και PC, δίνοντας στη σειρά μία σύγχρονη, multiplatform επανεμφάνιση.