Σήμερα είναι η μέρα που έληγαν οι περιορισμοί για τα media που είχαν την τύχη να επισκεφτούν την Kojima Productions και να παίξουν παραπάνω από 30 ώρες του Death Stranding 2: On the Beach. Αυτό έδωσε και την ελευθερία στο PS Blog να μας μεταφέρει απευθείας μερικά «μηνύματα» που ήθελε να επικοινωνήσει ο Hideo Kojima με το κοινό του παιχνιδιού, οδηγώντας προς την τεράστια κυκλοφορία του στις 26 Ιουνίου.
Αρχικά ενημερωνόμαστε πως το παιχνίδι τοποθετείται 11 μήνες μετά την ολοκλήρωση των γεγονότων του πρώτου Death Stranding, με τον Sam να ζει μία ήσυχη ζωή με το BB του, μέχρι που αναλαμβάνει μία αποστολή για τη Fragile στο Μεξικό. Ένα από τα πολλά υπερφυσικά γεγονότα αυτού του κόσμου, ωστόσο, θα τον φέρουν στην Αυστραλία και έτσι θα χρειαστεί να κάνει διηπειρωτικό ταξίδι «για να επανασυνδέσει μία διασπασμένη κοινωνία», όπως περιγράφεται στο PS Blog Japan.
Μετά από αυτή τη σύνοψη ξεκίνησαν να καταγράφονται ένας-ένας οι τρόποι με τους οποίους το Death Stranding 2: On the Beach θα εξελίξει τον πυρήνα του πρώτου παιχνιδιού, δημιουργώντας μία μεγαλύτερη, πιο ελεύθερη εμπειρία.
Όλοι οι previewers συμφώνησαν στο ότι το Death Stranding 2: On the Beach μπαίνει κατευθείαν στο «ψητό». Το sequel φαίνεται πως προσπαθεί να προσφέρει πιο fast-paced narrative και gameplay, θέτοντας εξαρχής τις βασικές παραμέτρους της ιστορίας που θα ακολουθήσει, και προσφέροντάς μας από νωρίς αρκετά gameplay mechanics και εργαλεία, είτε πρόκειται για εξοπλισμό, είτε για κατασκευές που διευκολύνουν το traversal.
Με το δεύτερο παιχνίδι, η ομάδα του Kojima θέλει να ενθαρρύνει τον ατομικό σχεδιασμό της στρατηγικής του κάθε παίκτη και τη λήψη αποφάσεων που θα αλλάξουν την προσέγγιση της επόμενης «παράδοσης» σημαντικά. Περισσότεροι μέθοδοι μεταφοράς και όπλα θα ξεκλειδώνουν νέους τρόπους εξερεύνησης και υπο-βοήθησης του Sam καθώς αυτός κουβαλά τα φορτία στην πλάτη του. Το κατάλληλο structure ή κάποιο firearm μπορούν αντίστοιχα να τον βοηθήσουν να αποφύγει δύσκολα τερέν ή και κινδύνους. Στο DS2 έχει εφαρμοστεί και τεχνολογία κύκλου μέρας/νύχτας που επίσης επηρεάζει το gameplay, εφόσον κατά την ημέρα ο Sam έχει καλύτερη ορατότητα, αλλά είναι και πιο εύκολος στόχος, ενώ τη νύχτα μπορεί να ακολουθήσει πιο stealth διαδρομές, δίχως όμως να βλέπει καθαρά.
Μέσα στα BTs και στην πίσσα που ήδη ταλαιπωρούσε τον «ντελιβερά» μας, το DS2 θα δημιουργεί νέες δυσκολίες στον πρωταγωνιστή μας μέσα από φυσικούς κινδύνους που προκαλούνται από το περιβάλλον σε πραγματικό χρόνο. Σεισμοί, πλημμύρες και κατολισθήσεις είναι μόλις τρεις από τις πολλές φυσικές καταστροφές που ενδέχεται να κάνουν οριακά ακατόρθωτη την παράδοση ενός δέματος.
Βέβαια, το πόσο εύκολη ή δύσκολη θα είναι η κάθε αποστολή για τον κάθε παίκτη θα καθορίζεται από το ίδιο του το playstyle. Σε αντίθεση με το πρώτο DS, που τα στατιστικά του Sam βασίζονταν στο Porter Grade, στο DS2 υπάρχουν 12 proficiency παράμετροι που βελτιώνονται και αναβαθμίζουν τις δυνατότητες του Sam αναλόγως το πόσο τις αξιοποιούμε με βάση τον δικό μας τρόπο παιχνιδιού. Κατά τα άλλα, θα μπορούμε να ενισχύσουμε τα χαρακτηριστικά της αρεσκείας μας μέσα από το APAS (utomated Porter Assistant System) Enhancement, τονώντας την ικανότητα του Sam στα στατιστικά του σε porter, combat, stealth και servicemanship.
Ο Kojima απάντησε και σε πολλές ερωτήσεις που του έγιναν, επιβεβαιώνοντας την επιστροφή του Social Strand System, τα νέα όπλα και νέους τύπους εχθρών, την πλήρη αξιοποίηση των δυνατοτήτων του PS5 και της Decima Engine, όπως και τους λόγους για τους οποίους επέλεξε το DS2 να εκτείνει την εμβέλειά του στο Μεξικό και την Αυστραλία. Αυτό όμως που ξεχωρίσαμε ανάμεσα στις πολλές του τοποθετήσεις είναι και το γεγονός πως έχει στο μυαλό του ένα πιθανό σενάριο για Death Stranding 3, κάτι που φυσικά δεν θα ήθελε να αναλάβει ο ίδιος, με βάση τα όσα είπε στο VGC:
«Αν χρησιμοποιήσω αυτήν την ιδέα του Plate Gate [νέο mechanic στο DS2], θα μπορούσα να φτιάξω ατελείωτα sequels. Φυσικά, δεν έχω κανένα σχέδιο να το κάνω αυτό, αλλά έχω ήδη μια ιδέα για μια άλλη συνέχεια. Δεν πρόκειται να τη φτιάξω μόνος μου, αλλά αν τη δώσω σε κάποιον άλλο, πιθανότατα θα μπορούσε να τη φτιάξει».
Όλη αυτή η σωρεία πληροφοριών για το DS2 ολοκληρώθηκε και με την αποκάλυψη ενός νέου θεματικού προϊόντος για το PS5. Μαζί με το παιχνίδι – στις 26 Ιουνίου επαναλαμβάνουμε – θα κυκλοφορήσει και το συλλεκτικό DualSense στα χρώματα του Death Stranding 2: On the Beach. Ένα controller με μαύρη βάση και χάλκινες λεπτομέρειες πάνω στο touch pad και τις λαβές του, που φέρουν το λογότυπο της Drawbridge και barcodes.

Το συγκεκριμένο θα διατεθεί στην αγορά σε περιορισμένο απόθεμα, με τις προ-παρααγγελίες για αυτό να ξεκινούν στις 22 Μαΐου, με τη Sony να διευκρινίζει – με κωμικό τρόπο – πως ο Hideo Kojima δεν συμπεριλαμβάνεται στο πακέτο, ούτε πωλείται ξεχωριστά.