savethegame.gr

Όλα όσα μάθαμε από το State of Play του Ghost of Yōtei

Lo-Fi beats to Σαμουράι with

Η Sony αφιέρωσε σχεδόν είκοσι λεπτά στο σημερινό State of Play για το Ghost of Yōtei και ήρθε η ώρα να δούμε όλες τις πληροφορίες της παρουσίασης αναλυτικά.

Η εις βάθος ματιά επιβεβαίωσε ότι η συνέχεια της Sucker Punch στο Ghost of Tsushima διαδραματίζεται τρεις αιώνες αργότερα, μεταφέροντας τη δράση στο Ezo – τη σημερινή Hokkaidō – υπό την επιβλητική σκιά του όρους Yōtei. Οι παίκτες μπαίνουν στα σανδάλια της Atsu, μιας μοναχικής ronin που αναζητά εκδίκηση απέναντι στους Yōtei Six, που  μπορεί να αντιμετωπίσει αυτούς τους έξι στόχους με οποιαδήποτε σειρά, δημιουργώντας ένα πιο ανοιχτό αφηγηματικό μονοπάτι από το πρώτο παιχνίδι.

Η παρουσίαση εστίασε αρχικά στην εξερεύνηση. Ένα νέο τηλεσκόπιο επιτρέπει στην Atsu να επιλέγει μακρινά σημεία και να τα σημειώνει για αργότερα, μια σχεδιαστική επιλογή που η Sucker Punch συνέκρινε ρητά με το αίσθημα περιέργειας των The Legend of Zelda: Breath of the Wild και Elden Ring, υπογραμμίζοντας ότι ο καλύτερος τρόπος παιχνιδιού είναι απλώς να εντοπίσεις κάτι στον ορίζοντα και να πας προς τα εκεί. Ο δυναμικός καιρός περιλαμβάνει πλέον χιονοθύελλες, αιωρούμενη στάχτη και ακόμη και το βόρειο σέλας, όπου τροφοδοτούν ένα διευρυμένο photo mode που προσθέτει κινηματογραφικές κάμερες και ρυθμιζόμενο φωτισμό.

Η μάχη έχει εξελιχθεί επίσης. Η Atsu μπορεί να εναλλάσσει απρόσκοπτα διπλά katana, ένα ōdachi, ένα kusarigama και πυροβόλα όπλα της εποχής όπως το tanegashima συνδυάζοντας τα σε διάφορα combo. Νέα είναι και μια τεχνική parry-into-throw του επιτρέπει να εκτρέπει τις εισερχόμενες λεπίδες σε γρήγορες λαβές.

Ένας σιωπηλός λύκος-σύντροφος συμμετέχει σε ορισμένες μάχες, αποσπώντας την προσοχή των τοξοτών ή ακινητοποιώντας ελαφρύτερους εχθρούς. Η Sucker Punch παρουσίασε επίσης ένα σύστημα κυνηγιού επικηρυγμένων που ένα επιτυχές κυνήγι επιβραβεύει με μοναδικές βαφές πανοπλίας και φυλαχτά.

Ο έρωτας του στούντιο για τον Ιαπωνικό κινηματογράφο επιστρέφει με τρία φίλτρα όπως και το Tsushima. Η Λειτουργία Kurosawa επανέρχεται με ασπρόμαυρο film grain και ιαπωνικό lip-sync. Η Λειτουργία Takashi Miike φέρνει την κάμερα πιο κοντά, προσθέτει εντονότερο film grain και αφήνει τις πιτσιλιές αίματος να μένουν στον φακό, θυμίζοντας το 13 Assassins. Η Λειτουργία Shinichirō Watanabe καλύπτει την εξερεύνηση με πρωτότυπα lo-fi hip-hop κομμάτια υπό την επίβλεψη του σκηνοθέτη του Cowboy Bebop και Samurai Champloo, μετατρέποντας τις ήσυχες ιππασίες στις χιονισμένες πεδιάδες σε ένα Nujabes love letter.

Επίσης είχαμε τις ανακοινώσεις hardware. Παρουσιάστηκαν δύο συλλεκτικά PS5: μια με χρυσές και μια με μαύρες λεπτομέρειες, καθεμία διακοσμημένη με ανάγλυφες πλάκες του όρους Yōtei και μια μελανή σιλουέτα της αλεπουδίστικης μάσκας της Atsu, ενώ θα κυκλοφορεί και αντίστοιχα ταιριαστό DualSense σετ. Οι προ-παραγγελίες άνοιξαν άμεσα για τις όλες εκδόσεις, άλλα θα υπάρξουν και ξεχωριστά covers για PS5 Pro.

Είχαμε και τις ανακοινώσεις των εκδόσεων του παιχνιδιού, με την Digital Deluxe έκδοση να προσθέτει την πανοπλία «Snake», ένα ειδικό άλογο με σέλα και πρόωρο ξεκλείδωμα κάποιων στοιχείων του χάρτη, ενώ η έκδοση Collector’s των 250€ περιλαμβάνει μια ρεπλίκα ρητίνης της μάσκας της Atsu, μια κεντημένη κορδέλα 71’ με τους Yōtei Six, κάρτες με art, ένα ginkgo tree diorama από χαρτί και ένα πουγκί με νομίσματα zeni hajiki. Κάθε προ-παραγγελία, ανεξαρτήτως έκδοσης, προσφέρει ένα σετ επτά avatar PlayStation Network και μια μάσκα για το παιχνίδι.

Η Sony έκλεισε τη παρουσίαση υποσχόμενη μια ακόμη ματιά στο Ghost of Yōtei στο Gamescom Opening Night Live στα τέλη Αυγούστου και επανέλαβε ότι το project είναι σε καλό δρόμο για την κυκλοφορία του τον Οκτώβριο. Με τη μη γραμμική λίστα στόχων του, τα οπτικά modes αφιερωμένα σε αγαπητούς σκηνοθέτες και τη στιλάτη γκάμα hardware, η παρουσίαση κατέστησε σαφές ότι το Ghost of Yōtei τοποθετείται ως το κορυφαίο blockbuster του PlayStation για το δεύτερο μισό του 2025.

Το Ghost of Yōtei κυκλοφορεί αποκλειστικά στο PlayStation 5 στις 2 Οκτωβρίου 2025 και παρακάτω θα βρείτε το trailer: