Ο Nick Herman, συνιδρυτής της AdHoc, απολαμβάνει την επιτυχία του Dispatch που χαρακτηρίζεται από πολλούς ως ο πνευματικός διάδοχος της χρυσής εποχής της Telltale. Αυτό δεν σημαίνει ότι ξεχνάει το πώς έφτασε εκεί, αφού ο δρόμος του δεν ήταν στρωμένος με ροδοπέταλα, κάτι που αποδείχθηκε στην πράξη και από τη θητεία του στην Ubisoft.
Σε απόσπασμα της συνέντευξης που ο ίδιος έδωσε στο Bloomberg και στον Jason Schreier αποκάλυψε πως η ομάδα του εργαζόταν πάνω σε ένα νέο entry του Splinter Cell franchise, κάτι που δεν ευδοκίμησε, εφόσον η Ubisoft είχε live-service προτεραιότητες/φιλοδοξίες:
“Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος που συμμετείχα σε αυτό και βοήθησα στην αναγέννησή του, επειδή ήταν αδρανές για κάποιο διάστημα. Και σκεφτήκαμε ότι θα μπορούσαμε να πούμε μια σπουδαία ιστορία και να κάνουμε κάτι που θα λάτρευαν οι fans.”
Τότε ήταν που οι ιθύνοντες της Ubisoft παρενέβησαν και ζήτησαν μία GaaS (Games-as-a-Service) κατεύθυνση, και περίμεναν έναν τίτλο που θα μπορεί να γίνεται monetize σε βάθος χρόνου:
“Προσπαθήσαμε. Ας φτιάξουμε ένα αφηγηματικό παιχνίδι GAAS, είπαμε. Προσπαθούσαμε να το κάνουμε να βγάζει νόημα, και φτιάχτηκαν πολλά ωραία prototypes.”
Εκεί σταμάτησαν τα όνειρα του team του, εφόσον φάνηκε πως η Ubisoft έχανε σταδιακά το ενδιαφέρον της για το Splinter Cell και έψαχνε τρόπο να δημιουργήσει έναν ανταγωνιστή του Call of Duty.
Το συγκεκριμένο Splinter Cell project πιθανότατα δεν υπάρχει πια, το XDefiant δεν τα κατάφερε και έχουμε μείνει να περιμένουμε το Splinter Cell Remake της Ubisoft Toronto.