Το όραμα της Sucker Punch για το επόμενο μεγάλο παιχνίδι της, το Ghost of Yōtei, φαίνεται πως είναι ανάλογου μεγέθους και φιλοδοξίας με τον τίτλο που προηγείται αυτού το Ghost of Tsushima, όπως δηλώνουν οι δημιουργοί του:
«Σχεδιάσαμε το παιχνίδι έχοντας κατά νου μερικούς από τους παρόμοιους αριθμούς, όσον αφορά την κλίμακα και το εύρος της προηγούμενης εμπειρίας. Με αυτόν τον τρόπο, το βρήκαμε αρκετά ικανοποιητικό και υπήρχαν μερικοί καλοί αριθμοί από τους οποίους μπορούσαμε να ξεκινήσουμε.
[…] Πιστεύουμε ότι η εμπειρία του παιχνιδιού Ghost of Yotei, είτε απλώς προχωράτε την ιστορία, είτε είστε κάποιος που του αρέσει απλώς να διασχίζει όλο τον κόσμο και να εξερευνά, είτε είστε αυτός ο σκληροπυρηνικός κυνηγός πλατίνας – ότι είναι μια παρόμοια εμπειρία [με αυτή του Ghost of Tsushima], έτσι περιμένουμε τουλάχιστον όσον αφορά στη χρονική δέσμευση».
Και επειδή πάντα μας αρέσει να απλοποιούμε τέτοιες δηλώσεις, εδώ ο Jason Connell, co-director του Ghost of Yōtei, μας λέει ότι το περιεχόμενό του θα πλησιάζει σε έκταση αυτό του προηγούμενου παιχνιδιού, οπότε μπορείτε να περιμένετε και από το sequel 10άδες ώρες για το main story και άλλες τόσες για το 100% των ανακαλύψεων!
Εδώ μπορείτε να δείτε το State of Play που αφιερώθηκε εξ ολοκλήρου στο Ghost of Yōtei και να διαβάσετε μερικά βασικά σημεία από τα όσα είδαμε.