ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

[ΦΗΜΗ]: Στον "πάγο" το multiplayer του The Last of Us και απολύσεις στη Naughty Dog

Ο ιός δεν είναι το χειρότερο που του συνέβη...

Από το Kotaku έρχεται η είδηση πως τα προβλήματα εντός της Naughty Dog συνεχίζονται. Σύμφωνα με δύο πηγές μάλιστα του εν λόγω δημοσιογραφικού μέσου, το διακεκριμένο στούντιο προχώρησε σε απολύσεις 25 ατόμων, από τις οποίες επηρεάστηκαν κυρίως οι επαγγελματίες που βρέθηκαν μέσω σύμβασης στα τμήματα των QA, art και production. Η Naughty Dog φέρεται να έκοψε τα συμβόλαιά τους πρόωρα, με τη λήξη της συνεργασίας τους να ολοκληρώνεται με το πέρας του Οκτωβρίου. Όσα άτομα εργάζονται εκεί σε full-time ρυθμούς φαίνεται πως δεν έχουν να ανησυχούν από αυτό το μικρό, για τα δεδομένα της Naughty Dog (400+υπάλληλοι), κύμα απολύσεων.

Το ρεπορτάζ συνεχίζει λέγοντας πως η ανάπτυξη του multiplayer παιχνιδιού του The Last of Us εξακολουθεί να ταλαιπωρείται από αλλαγές και αναβολές, ενώ θα επηρεαστεί και από αυτές τις απώλειες. Η μία εκ των πηγών του Kotaku αναφέρει πως το παιχνίδι δεν έχει ακυρωθεί αλλά βρίσκεται σε κάποιου είδους παύση, με την τελευταία ενημέρωση που είχαμε για την κατάστασή του να προέρχεται από το ρεπορτάζ του Jason Schreier, βάσει του οποίου η Bungie το έκρινε ανέτοιμο και χωρίς προοπτικές μακροχρόνιου κέρδους.

Σκουραίνουν τα σύννεφα που σκεπάζουν το όνομά του και όλα δείχνουν πως είτε θα αργήσουμε πολύ ακούμε να δούμε - πόσω μάλλον να παίξουμε - το The Last of Us Multiplayer, αν φυσικά δεν καταλήξει να ακυρώνεται με όλον αυτό τον χρόνο και τους πόρους που έχουν δαπανηθεί για λογαριασμό του.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.