Θα θέλαμε πολύ να είναι ένα καθυστερημένο πρωταπριλιάτικο αστείο, δυστυχώς όμως η ανακοίνωση της Arkane Austin φέρει πλήρη σοβαρότητα. Βρισκόμαστε λιγότερο από έναν μήνα μακριά από την κυκλοφορία του Redfall και αντί να μαθαίνουμε ευχάριστα… ήρθε ένα απρόσμενο χαστούκι που αφορά το performance του παιχνιδιού. Συγκεκριμένα, οι δημιουργοί του Prey μας ενημέρωσαν πως όσοι επιλέξουν να παίξουν το Redfall από την πρώτη ημέρα της κυκλοφορίας του σε Xbox Series X ή S δεν θα έχουν πρόσβαση στην επιλογή των 60FPS, εφόσον είναι μία λειτουργία/δυνατότητα που θα προστεθεί στο παιχνίδι σε μετέπειτα update. Στη συνέχεια διευκρίνισαν πως αυτό αφορά μόνο τις Xbox εκδόσεις (όχι αυτή των υπολογιστών) και πως θα λαμβάνουμε output καθαρού 4K ή 1440p σε Xbox Series X και S αντίστοιχα, μένοντας αρχικά με την αποκλειστική επιλογή του Quality Mode.
Redfall is launching on Xbox consoles with Quality mode only:
Xbox Series X: 4K 30 FPS
Xbox Series S: 1440p 30 FPS
60 FPS Performance mode will be added via game update at a later date. pic.twitter.com/NLaGsMbwdW— Redfall (@playRedfall) April 12, 2023
Η αναστάτωση που προκλήθηκε μέσω αυτής της ενημέρωσης στην Xbox κοινότητα ήταν αναμενόμενη, εφόσον ειδικά για αυτούς που έχουν επενδύσει στην πιο ακριβή κονσόλα, Series X, κρίθηκε ανήκουστο από την πλειονότητα του κόσμου το να μην μπορεί να έχει την άνεση των περισσότερων frames και δη σε ένα first-person shooter. Τα @ στους executives του Xbox όπως οι Phil Spencer και Aaron Greenberg έπεσαν βροχή, αρχικά κρίνοντάς τους για την υπόσχεση ότι τα 60FPS θα είναι στάνταρ για τα Xbox games και στη συνέχεια παροτρύνοντάς τους να αλλάξουν εκ νέου την ημερομηνία κυκλοφορίας του παιχνιδιού.
Η αλήθεια είναι πως βρισκόμαστε σε μία εποχή που τα 60FPS έχουν γίνει industry-standard και πολλοί τίτλοι έχουν καταδικαστεί για την απουσία αυτής της επιλογής (Gotham Knights, A Plague Tale: Requiem, κλπ). Ακόμα και αν βρίσκεται κανονικά στο πρόγραμμα ως λειτουργική εισαγωγή, οι fans δεν δείχνουν διατεθειμένοι να περιμένουν άλλο, όταν ήδη το παιχνίδι έχει πάρει delay ενός ολόκληρου ημερολογιακού έτους και φαίνεται πως και πάλι θα έρθει “ανέτοιμο”. Ακόμα πιο παράδοξο στην όλη την ιστορία είναι το γεγονός πως τα μεγάλα media που συμμετείχαν στα hands-on sessions υποστηρίζουν πως τότε έπαιξαν κανονικά στα 60FPS στο Xbox Series X.
Η είδηση είναι αρκετά φρέσκια, οπότε αναμένουμε ποια θα είναι η αντίδραση των developers και του Xbox απέναντι στην τόση αρνητική ανταπόκριση.