savethegame.gr

SAROS: Gameplay και ημερομηνία κυκλοφορίας μας έδωσε το State of Play

Επέστρεψε… δυνατότερη η Housemarque!

Ανάποδα μας ξεκίνησε το show της Sony, ολοκληρώνοντας την υπόσχεση της για την πρώτη πραγματική παρουσίαση του SAROS, του πνευματικού διαδόχου του Returnal.

Αφού ο Gregory Louden μας ξανα-σύστησε στα βασικά του παιχνιδιού, όπως είναι ο πρωταγωνιστής του, ο Arjun Devraj, και η τοποθεσία όπου διεξάγονται τα γεγονότα του, ο πλανήτης Carcosa, ξεκινά η δράση που στη γενική της εικόνα μοιάζει πολύ στο Returnal.

Διατηρεί έναν third-person arcade τύπου shooter πυρήνα, προχωρώντας μέσα στα επίπεδα και πυροβολώντας τις εξωγήινες εχθρικές μονάδες που εννοείται ανταποδίδουν τα πυρά… ή μάλλον τα 1000άδες projectiles που εξαπολύουν ανά λίγα δευτερόλεπτα. Στην αρχή κάθε run θα διαλέγουμε ένα loadout από ανθρώπινη Soltari τεχνολογία και τη συνδυάζουμε με οπλισμό από τον αφιλόξενο Carcosa. Η Housemarque χαρακτηρίζει το gameplay σαν sci-fi power fantasy, με σχετικές προσθήκες: με το R1, ενεργοποιείται μία ενεργειακή ασπίδα, ενώ με το R2 μπορείτε να εκμεταλλευτείτε την ισχύ που μπλοκάρατε, επιστρέφοντάς την στον αντίπαλο.

Τα Power Weapons είναι αυτά που μεταμορφώνουν το δεξί χέρι του κεντρικού χαρακτήρα, και προσφέρουν καταστροφικά αποτελέσματα για το περιβάλλον και τους εχθρούς.

Σημαντική η εισαγωγή του «Second Chance», που όπως δηλώνει και όπως είχαμε δει και στο Sekiro: Shadows Die Twice, μας επιστρέφει από τον θάνατο, και συνεισφέρει στο μόνιμο progression των Soltari συσκευών, δημιουργώντας νέες προοπτικές μετά από κάθε φαινομενική «αποτυχία».

Γενικά, τα πλάνα του είναι πολύ εντυπωσιακά, ανεξαρτήτως biome σε αυτόν τον ever-changing κόσμο όπου ο Ήλιος χάνεται διαρκώς. Η χρήση της Unreal Engine 5 δεν θα εμποδίσει της Housemarque από το να προσφέρει 4K και 60FPS gameplay, κάτι στο οποίο βοήθησαν οι ομάδες υποστήριξης της ανάπτυξής του, XDEV, Nixxes, PlayStation Studios Creative Arts. Βλέπουμε πολλές από τις μεταμορφώσεις του πλανήτη να συμβαίνουν μπροστά στα μάτια μας και τον Arjun να ενισχύεται όλο και περισσότερο για να διαλύει κάθε hostile creature.

Σημαντικό ότι το SAROS απέκτησε και επίσημη ημερομηνία κυκλοφορίας για τις 20 Μαρτίου του 2026.