savethegame.gr

Σε “AI-first” εταιρεία μετατρέπεται η Krafton των PUBG και Subnautica

Τεράστια επένδυση με αμφιλεγόμενες συνέπειες.

Σε μία αρκετά αμφιλεγόμενη κίνηση προέβη η Krafton καθώς, όπως ανακοίνωσε, πρόκειται να μετατραπεί σε μία “AI-first” εταιρεία. Τι σημαίνει αυτό πρακτικά; Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση του νοτιοκορεάτικου publisher (μετά από μετάφραση), η εταιρεία πρόκειται να αναπτύξει ένα «πλήρες σύστημα διαχείρισης με επίκεντρο την τεχνητή νοημοσύνη με σκοπό την αυτοματοποίηση των εργασιών, την επικέντρωση στις δημιουργικές δραστηριότητες των μελών της και την επίλυση πολύπλοκων προβλημάτων.» Ο CEO της Krafton, Kim Chang-han, αναφέρει:

«Η “AI First” είναι μία στρατηγική που προωθεί την ατομική και οργανωσιακή αλλαγή φέρνοντας την τεχνητή νοημοσύνη στο επίκεντρο και την πρώτη προτεραιότητα στην επίλυση προβλημάτων και επιταχύνει τη μέσο- και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας αυξάνοντας την παραγωγικότητα.

Βασισμένη στο “Agentic AI”, η Krafton στοχεύει στην επέκταση των ατομικών ρόλων και των οργανωσιακών προκλήσεων για να εξασφαλίσει μελλοντικές μηχανές ανάπτυξης.»

Με τον όρο “Agentic AI”, η εταιρεία αναφέρει τη εφαρμογή ενός AI όπου θα δημιουργεί στόχους και πλάνα και θα αξιοποιεί εξωτερικά εργαλεία για την αυτοματοποίηση περίπλοκων θεμάτων.

Για το σκοπό αυτό, η Krafton θα επενδύσει περίπου 100 δισεκατομμύρια won (περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ) για τη δημιουργία ενός συγκροτήματος από GPUs που θα αποτελέσουν «τα θεμέλια για την επιτάχυνση της εφαρμογής του AI όχι μόνο στην αυτοματοποίηση των εργασιών αλλά και στο R&D και στην ενδυνάμωση των in-game AI υπηρεσιών».

Παράλληλα, στο δεύτερο μισό του 2026 η εταιρεία σκοπεύει να έχει ολοκληρώσει τη δημιουργία της AI πλατφόρμας της και την ενοποίηση των δεδομένων της με αυτή, ενώ θα δημιουργήσει και ένα ταμείο όπου κάθε χρόνο θα λαμβάνει 30 δις. won με σκοπό την «ενεργή υποστήριξη των μελών μας στην χρησιμοποίηση και εφαρμογή των AI εργαλείων στην εργασία τους.»

Αν και η ανακοίνωση αναφέρει πως τα πρώτα τμήματα που θα αλλάξουν σε αυτή την κατεύθυνση είναι αυτά του HR και Operations, δεν είναι ακόμα ξεκάθαρο πως η τεχνητή νοημοσύνη θα επηρεάσει τη δημιουργική διαδικασία της παραγωγής των παιχνιδιών. Ωστόσο, αντιλαμβανόμαστε πως πρόκειται να δούμε αρκετές αλλαγές στο περιεχόμενο που θα προσφέρει η Krafton από εδώ και έπειτα.