ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Σε αναπτυξιακή κόλαση εξακολουθεί να βρίσκεται το reboot του Perfect Dark

4 χρόνια μετά την ανακοίνωση του.

Και ενώ η Microsoft κλείνει στούντιο και ετοιμάζεται ενδεχομένως να απολύσει περισσότερο υπάρχον προσωπικό, τα προβλήματα στο reboot του Perfect Dark συνεχίζονται. Μπορεί η ανάπτυξη του να έχει ξεκινήσει εδώ και χρόνια από την The Initiative, μπορεί να έχει επιστρατεύει καιρό τώρα η Crystal Dynamics για να βοηθήσει, όμως η ανάπτυξη του παιχνιδιού φαίνεται πως ακόμα δεν έχει ομαλοποιηθεί. 

Άτομα της βιομηχανίας εξέφρασαν για ακόμα μία φορά τις ανησυχίες τους, αλλά μίλησαν και για την κόλαση που περνάει η ομάδα ανάπτυξης. Πρώτος, ο Jeff Grubb, μιλώντας στο Gian Bombcast ανέφερε πως οι συνέπειες από τις απολύσεις τον έχουν κάνει να ακούει συνέχεια πως το Perfect Dark βρίσκεται σε μία «σκληρή κατάσταση». 

Μάλιστα τονίζει πως η κατάσταση αυτή δεν έχει εξομαλυνθεί με κανέναν τρόπο από τη στιγμή που ανακοινώθηκε το παιχνίδι, ούτε ακόμα και μετά την βοήθεια της Crystal Dynamics σε αυτό.

Τα λεγόμενα του Grubb έρχεται να συμπληρώσει ο Alex Donaldson του VG247, ο οποίος φαίνεται να γνωρίζει πληροφορίες εκ των έσω, αφού ανέφερε χαρακτηριστικά τα εξής:

«Έχω μερικές τρελές ιστορίες για την εξέλιξη αυτού του παιχνιδιού που δεν τις έχω διατυπώσει, από σεβασμό προς την ομάδα που προσπαθεί πραγματικά σκληρά να σπρώξει έναν ογκόλιθο σε έναν απότομο λόφο. Η υπομονή μου όμως λιγοστεύει.»

Τελευταίοι, που επιβεβαιώνει τα λεγόμενα του Grubb είναι οι Shinobi062 και ο ιστορικός των video games, Liam Robertson, με τον δεύτερο να μιλάει για την ανάπτυξη του Perfect Dark ως ένα τεράστιο παρατεταμένο χάος.

Ο ασκός του Αιόλου άνοιξε προχθές για την Microsoft, καθώς με την κίνηση της προκάλεσε χείμαρρο αντιδράσεων, ενώ πλέον κάθε πρόβλημα εντός της να μεγεθύνεται. 

Δημήτρης Μίχος's Avatar

Δημήτρης Μίχος

Μια διπολική gaming προσωπικότητα που ακροβατεί μεταξύ των multiplayer και single-player games.