Ο director του standalone τίτλου που θα μας φέρει η Bandai Namco, Junya Ishizaki, μίλησε στο IGN Japan για το επερχόμενο Elden Ring Nightreign, υπογραμμίζοντας πως κάποια στοιχεία που αποτελούσαν σταθερές, τόσο στο κανονικό Elden Ring όσο και στις περασμένες δημιουργίες της FROMSOFTWARE, δεν θα αποτελέσουν κομμάτι αυτής της διαφορετικής co-op oriented προσπάθειας.
Αρχικά, έχει επιβεβαιωθεί και επαναδιατυπώθηκε πως η «ξεκούραση» των παικτών σε ένα Site of Grace του χάρτη του Elden Ring Nightreign δεν θα προκαλεί respawn των εχθρών που έχετε εξοντώσει. Αυτό αποτελούσε συνήθως συνέπεια για όσους ήθελαν να αναπληρώσουν ζωή ή να δημιουργήσουν checkpoint στα “Soulsborne” games, αυτή τη φορά θα συγχωρεί πολύ περισσότερο αυτή τη διάθεση των παικτών.
Αυτό που τώρα μάθαμε, όμως, πως δεν θα είναι εφικτό στο Elden Ring Nightreign είναι η δυνατότητα να αφήνουμε μηνύματα τους άλλους παίκτες, ένα πολύ αγαπητό feature της κοινότητας, παρότι το παιχνίδι θα στηρίζεται αρκετά στα online χαρακτηριστικά του:
«Μπορείτε ακόμα να δείτε τα φαντάσματα άλλων παικτών, αλλά η δυνατότητα να αφήνετε μηνύματα έχει αφαιρεθεί. Ο λόγος που καταργήσαμε τη λειτουργία μηνυμάτων είναι ότι σε αυτό το παιχνίδι, όπου κάθε περίοδος σύνδεσης διαρκεί περίπου 40 λεπτά, δεν υπάρχει χρόνος για να γράψετε το δικό σας μήνυμα και δεν υπάρχει χρόνος για να διαβάσετε μηνύματα που γράφτηκαν από άλλους».
Το «ο δρόμος έχει τη δική του ιστορία, κάποιος την έγραψε στο πάτωμα με αίμα» δεν θα ισχύσει στην περίπτωση του Elden Ring Nightreign, μειώνοντας τις επιλογές αλληλεπίδρασης των παικτών, που κατά τα άλλα θα μπορούν να παίξουν σημαντικό μέρος του παιχνιδιού σε multiplayer.
Υποθέτουμε θα μάθουμε περισσότερα για το Elden Ring Nightreign πλησιάζοντας αρχικά στο Closed Network Test του Φεβρουαρίου, ενώ θα ακολουθήσει φυσικά και η κυκλοφορία του παιχνιδιού μέσα στο 2025.