Το Star Wars: Battlefront III ακυρώθηκε ελάχιστα πριν να κυκλοφορήσει
Μία ανεκπλήρωτη τριλογία...
Πάρα πολλά games έχουν καταλήξει να ακυρώνονται για ποικίλους λόγους ανά τα χρόνια, αφήνοντας ακάλυπτες υποσχέσεις στους fans που ίσως ανυπομονούσαν για αυτά και με την απορία του "τι και αν κυκλοφορούσε;" να τους βασανίζει εις τον αιώνα των αιώνων. Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις παιχνιδιών που "αποκεφαλίστηκαν" χωρίς καν να το γνωρίζουμε, αφήνοντάς μας στο σκοτάδι των ιδεών και των φιλοδοξιών που είχαν ορισμένοι developers. Σπανίως βέβαια ακούμε για τίτλους που περάστηκαν με κόκκινη ταινία λίγο πριν δουν το φως του ήλιου, όπως συμβαίνει στη συγκεκριμένη περίπτωση με το Star Wars: Battlefront III.
Απαντώντας σε ένα tweet που καλούσε διάφορους game creators να εξιστορήσουν κάποια περίπτωση παιχνιδιού "που τους ξέφυγε", με ό,τι αυτό μπορεί να συνεπάγεται, ο Michael Barclay μας αποκάλυψε χωρίς δισταγμό πως στερηθήκαμε το Star Wars: Battlefront III χωρίς καν να το γνωρίζουμε. Ο συγκεκριμένος δημιουργός, που σήμερα προσφέρει το έργο του στο team της Naughty Dog, ισχυρίζεται πως οι gamers δέχθηκαν "κλοπή" από τη συνέχεια του SW: Battlefront II που είχε κυκλοφορήσει το 2005, εφόσον το κλείσιμο της τριλογίας ήταν έτοιμο και υπέστη ακύρωση πολύ λίγο πριν το δούμε να εμφανίζεται και να κυκλοφορεί.
I feel like it’s been long enough now to come out and say Star Wars Battlefront III was gonnae be legit incredible and the fact it got cancelled 2 yards from the finish line is an absolute crime. Gamers don’t know what they were robbed of. https://t.co/zZUu8JR3iV
— Michael Barclay (@MotleyGrue) April 16, 2023
Ορίστε η πλήρης εξομολόγησή του:
"Νιώθω πως έχει περάσει αρκετός καιρός ώστε να μπορώ να βγω και να πω πως το Star Wars: Battlefront III θα ήταν πραγματικά απίθανο και το γεγονός πως ακυρώθηκε λίγα μέτρα πριν τη γραμμή του τερματισμού είναι πραγματικό έγκλημα. Οι gamers δεν ξέρουν τι τους κλάπηκε."
Δεδομένου του CV του, ο Barclay αναφέρεται με βεβαιότητα στα παλιά Star Wars: Battlefront και όχι στις πιο σύγχρονες - για πολλούς σκανδαλώδεις - προσπάθειες της EA DICE. Το συγκεκριμένο γεγονός έχει ξανακουστεί πιο ανεπίσημα, ενώ ο Barclay έσπευσε να ζητήσει συγγνώμη σε αρκετούς fans που εξέφρασαν την απογοήτευσή τους στα comments, ασχέτως που πιθανότατα δεν φέρει καμία ευθύνη για την τότε απόφαση της LucasArts. Κρίμα πάντως, ιδίως αν σκεφτούμε πως το παιχνίδι μάλλον βρισκόταν σε κατάσταση ολοκλήρωσης.
Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88