ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Τα μισά live service παιχνίδια του PlayStation έχουν δεχθεί αναβολή

Τεράστιες αλλαγές στα σχέδια της Sony Interactive Entertaiment.

Είναι σαφές πως το PlayStation διανύει μία mid-gen μεταβατική περίοδο, με αρκετές ανακατανομές προσωπικού και υψηλόβαθμων στελεχών, αλλά και αλλαγές στο πρόγραμμα κυκλοφοριών της, είτε αυτές συνδέονται άμεσα με τα προαναφερθέντα είτε όχι. Μετά και την κυκλοφορία του Marvel's Spider-Man 2 δημιουργείται ξανά μεγάλο "κενό" επίγνωσης όσον αφορά στο τι ετοιμάζουν τα PlayStation Studios. Αυτό που μάθαμε είναι πως όσα εξ αυτών ετοιμάζουν online παιχνίδι με games-as-a-service προσέγγιση περνούν μία διαδικασία βαθέως ελέγχου, κάτι που οδήγησε πολλά εξ αυτών να απομακρυνθούν.

Για το θέμα τοποθετήθηκε στο earnings call της SIE ο Hiroki Totoki, ο άνθρωπος που θα αντικαταστήσει προσωρινά τον Jim Ryan την επόμενη χρονιά, λέγοντας πως τα first και second party live service games του PlayStation εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά τουλάχιστον τα μισά από αυτά θα κυκλοφορήσουν αργότερα από ότι περίμεναν οι δημιουργοί τους:

«Το εξετάζουμε... προσπαθούμε όσο το δυνατόν περισσότερο για να διασφαλίσουμε ότι [αυτά τα παιχνίδια] θα απολαμβάνονται και θα αρέσουν στους παίκτες για μεγάλο χρονικό διάστημα. (Από) τους 12 τίτλους, έξι τίτλοι θα κυκλοφορήσουν έως το FY25 – αυτό είναι το τρέχον πλάνο μας. (Όσον αφορά) τους υπόλοιπους έξι τίτλους, συνεχίζουμε να το κοιτάμε.

Αυτός είναι ο συνολικός αριθμός live service και multiplayer τίτλων (και) μεσοπρόθεσμα έως μακροπρόθεσμα θέλουμε να (σπρώξουμε) αυτού του είδους υπηρεσίες και αυτή είναι η αμετάβλητη πολιτική της εταιρείας. Δεν είναι ότι κολλάμε σε συγκεκριμένους τίτλους, αλλά η ποιότητα του παιχνιδιού πρέπει να είναι το πιο σημαντικό (πράγμα).»

Με το "FY25" ο Hiroki Totoki εννοεί το οικονομικός έτος 2025, που ολοκληρώνεται τον Μάρτιο του 2026. Η Sony είχε δηλώσει προηγουμένως πως μέχρι τότε θα κυκλοφορούσε 12 games τέτοιας λογικής από τα PlayStation Studios και τους συνεργάτες της, με βάσει τα παραπάνω όμως είναι ξεκάθαρο πως μόλις έξι από αυτά θα προλάβουν αυτή την προθεσμία, Θεού θέλοντος. Μερικά από αυτά τα γνωρίζουμε και η πορεία τους όντως δείχνει προβλήματα. Το The Last of Us Multiplayer είναι άφαντο, το Marathon της Bungie ακούγεται πως δυσκολεύεται, ενώ για τα Concord ή το παιχνίδι της PlayStation London γνωρίζουμε μονάχα ότι υπάρχουν... Και σαν να μην φτάνουν όλα αυτά δεν γνωρίζουμε ούτε τι έρχεται από το κλασσικό story-driven single player τοπίο...

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.