Μπορεί όλοι να είχαμε στρέψει τα βλέμματά μας στο εναρκτήριο show του Summer Game Fest ή στο σημερινό State of Play, όμως οι CD Projekt RED και Epic Games είχαν άλλα σχέδια. Αμφότερες οι δύο εταιρείες, στο πλαίσιο του State of Unreal 2025, παρουσίασαν ένα δεκάλεπτο tech demo του επερχόμενου The Witcher IV. Ήταν ήδη γνωστό πως το πολωνικό στούντιο ανάπτυξης εγκατέλειψε τη μηχανή γραφικών REDengine, την οποία αντικατέστησε με την πανίσχυρη Unreal Engine 5.
Για την παρουσίαση του συγκεκριμένου βίντεο ανέβηκαν στη σκηνή προγραμματιστές του παιχνιδιού, οι οποίοι διευκρίνισαν πως τα πλάνα προέρχονται από έκδοση του PS5 με ενεργοποιημένο ray tracing, ενώ μάλιστα «έτρεχε» στα 60FPS. Στο βίντεο, διακρίνουμε τη νέα πρωταγωνίστρια της σειράς, Ciri, να εξερευνά μια πόλη «κρυμμένη» μέσα σε ένα πανέμορφο δάσος. Προτού, όμως, σταθούμε σε όσα είδαμε, να ξεκαθαρίσουμε πως το παρόν βίντεο αποτελεί τεχνολογική επίδειξη στον κόσμο του The Witcher IV και όχι κάποιο gameplay video.
Αφού συνηθίσουμε την Ciri ως πρωταγωνίστρια και ξεπεράσουμε το σοκ των εντυπωσιακών πρώτων πλάνων αυτής της παρουσίασης, αντικρίζουμε μια σωρεία τεχνολογικών λεπτομερειών, ικανών να θέσουν νέα στάνταρ όσον αφορά τα γραφικά, τα animations, τις αντανακλάσεις και γενικότερα τον οπτικό τομέα. Η τοποθεσία πραγματικά «κόβει» την ανάσα, με την πυκνότητα και τη ζωντάνια του δάσους να ξεχωρίζουν.
Αξιοσημείωτη είναι και η παρουσία των διαφόρων NPCs, οι οποίοι μοιάζουν να αλληλοεπιδρούν τόσο με τον χώρο όσο και με την Ciri. Τα μοντέλα των χαρακτήρων δείχνουν αληθοφανή και φυσικά, ενώ οι κινήσεις τους είναι πέρα για πέρα ανθρώπινες. Κάθε πλάνο της παρουσίασης είναι αποκαλυπτικό και άκρως ενθαρρυντικό. Αν όλα τα παραπάνω υλοποιηθούν στο τελικό παιχνίδι της CD Projekt RED, τότε πιθανότατα θα μιλάμε για ένα νέο ορόσημο στα open-world games.
Σίγουρα πάντως το The Witcher IV αξίζει προσοχής, και εμείς ευελπιστούμε να δούμε κάποιο gameplay trailer στο πλαίσιο του Summer Game Fest.