savethegame.gr

The Blood of Dawnwalker: Πρώτη εμφάνιση για το βαμπιρικό dark fantasy action-RPG από devs του The Witcher III

Ακόμα ένα μεγάλο open world game από πρώην στελέχη της CD Projekt RED!

Σταδιακά μαθαίναμε πως ο Konrad Tomaszkiewicz του The Witcher ίδρυσε το δικό του game studio, ανέλαβε ένα νέο project με την επώνυμη πια Rebel Wolves, βρήκε publisher στο πρόσωπο της Bandai Namco και σήμερα αποκάλυψε το παιχνίδι του μέσω ενός cinematic reveal trailer.

Το όνομα του παιχνιδιού είναι The Blood of Dawnwalker και όπως φαντάζεστε μας παραπέμπει σε ένα μεσαιωνικό σκηνικό όπου κάθε φορά που πέφτει η νύχτα οι βρικόλακες δίνουν στους θνητούς μία γεύση θανάτου, όσο αυτοί γεύονται το αίμα τους. Vale Sangora λέγεται η τοποθεσία όπου διεξάγονται τα γεγονότα του, κάπου στα χρόνια του 14ου αιώνα, με την επιβίωση των ανθρώπων να έχει γίνει πραγματική ανησυχία εφόσον επικρατεί πανούκλα, πείνα και κοινωνική αναταραχή. Όλα όσα βλέπουμε στο πρώτο τρέιλερ, από άποψη μέρους, είναι εμπνευσμένα από τα Βαλκάνια και τους μύθους της κάτω Ευρώπης.

Ο νεαρός που βλέπουμε να τρέχει στο τρέιλερ είναι ο Coen, ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού, που θα γίνει και αυτός με τη σειρά του Dawnwalker που, βάσει των όρων του παιχνιδιού, είναι ένα πλάσμα που δεν είναι ούτε άνθρωπος ούτε βαμπίρ, αλλά μία οντότητα που έχει το ένα πόδι σε κάθε κόσμο. Το gameplay του επηρεάζεται άμεσα από τον κύκλο ημέρας/νύχτα, εφόσον νωρίς ο Coen θα μάχεται σαν πολεμιστής εκείνης της εποχής με ξίφη και τόξα, ενώ τη νύχτα θα κυνηγά διψασμένα το θήραμά του όπως τα αιμοβόρα βαμπίρ. Όλο το ταξίδι του Coen προς τη σωτηρία της οικογένειάς του θα διαρκέσει 30 μέρες και νύχτες, με την ιστορία του να προοδεύει με την ολοκλήρωση κάθε αποστολής σε μη πραγματικό χρόνο.

Η ομάδα της Rebel Wolves υπογραμμίζει πως πρόκειται για ένα narrative sandbox video game, όπου όλη αυτή η εναλλαγή βαρδιών ανάμεσα στον Ήλιο και το Φεγγάρι θα επηρεάζει σημαντικά τον ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού. Τόσο η περιήγηση μέσα στα κάστρα και τα χωριά θα γίνεται διαφορετική, όσο και ο ίδιος ο Coen θα επηρεάζεται όταν πέφτει το φως, με ιδιαίτερη αναφορά να γίνεται στον μηχανισμό Blood Hunger. Βάσει αυτού, ο Coen πρέπει να μένει συχνά «ταϊσμένος», που φανταζόμαστε σημαίνει να έχει γίνει μία βίαιη αιμοδοσία προς αυτόν, ειδάλλως μπορεί να χάσουμε τον έλεγχό του και να τον δούμε να καταβροχθίζει ακόμα και NPCs με τους οποίους είχαμε χτίσει γερούς δεσμούς.

Οι βασιλιάδες των νυχτερίδων προφανώς και αποτελούν σημαντικό κομμάτι του παιχνιδιού. Ο Brencis ηγείται των βαμπίρ, με δύναμη και φιλοδοξίες που ακούγονται μεν λυτρωτικές, μπροστά στη διαφθορά που επικρατεί σε ένα τέτοιο καθεστώς, αλλά ο τρόπος που λύνει τις διαφορές του φαντάζεστε πως δεν είναι ειρηνικός. Η Rebel Wolves έχει δώσει μεγάλη σημασία στον σχεδιασμό των βρικολάκων, που είναι αρκετά χλωμοί και αναλόγως την ηλικία και την ισχύ τους έχουν όλο και μεγαλύτερα δόντια.

Με όλα τα παραπάνω, με την πληροφορία πως το παιχνίδι αναπτύσσεται εδώ και δύο χρόνια μέσω Unreal Engine 5 για PC, PS5 και Xbox Series X|S, όπως και με την υπόσχεση ότι θα δούμε κανονικό gameplay το ερχόμενο καλοκαίρι μας αφήνουν οι πρώην devs των The Witcher III και Cyberpunk.