Στη διάθεση νέων πληροφοριών – μετά από αυτές του stealth που είχαν προηγηθεί – όσον αφορά το επόμενο κεφάλαιο των Assassin’s προέβη η Ubisoft, με την εταιρία να δημοσιεύει στο site της μια αναλυτική σούμα όλων όσων πρόκειται να συναντήσουμε στις face to face μάχες μας μέσω του επερχόμενου Assassin’s Creed Shadows που αναμένουμε στις 14 Φεβρουαρίου του 2025.
Οι αντίπαλοί μας θα αντιμετωπίζονται κατά βάση με την κλασσική συνταγή των light και heavy επιθέσεων όπου αντιστοίχως θα τους πληγώνουν λίγο ή πολύ. Με τα Posture Attacks θα μπορούμε να φορτίσουμε με παραπάνω δύναμη τις απλές επιθέσεις μας προκαλώντας μεγαλύτερη ζημιά σε αυτούς, πατώντας παρατεταμένα μια από τις παραπάνω βασικές επιθέσεις.
Όσο για την άμυνα μας αποφεύγουμε με dodge και αποκρούουμε με parry/deflect ενώ μέσω του perfect dodge και των counter attacks οι εχθροί μας θα εισέρχονται σε μια ευάλωτη θέση όπου το damage που θα δέχονται θα είναι εμφανώς ανεβασμένο.
«Το να αναμειγνύεις light, heavy και posture επιθέσεις είναι ο καλύτερος τρόπος να χτίσεις διαφορετικά είδη περίπλοκων συνδυασμών.»
Είναι ήδη γνωστό πως στο Shadows θα έχουμε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουμε δυο χαρακτήρες με διαφορετικά μαχητικά στιλ ο καθένας. Την shinobi Naoe ως stealth και τον samurai Yasuke ως warrior. Έτσι και το combat τους βασίζεται σε διαφορετική ποικιλία προσεγγίσεων μάχης και όπλων χωρίς όμως να σημαίνει πως η επιλογή τους θα μας περιορίσει σε μόνο ένα ύφος παιχνιδιού. Για την Naoe οι παίκτες θα έχουν να επιλέξουν ανάμεσα σε Katana, Kusarigama, Tanto αλλά βέβαια και το Hidden Blade, ενώ για τον Yasuke να δοκιμάσουν τα Long Katana, Naginata, Kanabo, Yumi Bow και Teppo Rifle.
«Ουσιαστικά, ο κορμός των μηχανισμών μάχης είναι ο ίδιος για τον Yasuke και την Naoe, αλλά οι samurai και οι shinobi έχουν αντιστοίχως τα δικά τους είδη όπλων και ικανοτήτων τα οποία τους κάνουν να μοιάζουν πολύ διαφορετικούς ο ένας από τον άλλον.»
Οι ικανότητες μας και τα abilities μας είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι των Assassin’s και όπως και παλιότερα έτσι και τώρα τεράστιο βάρος δίνεται στην σταδιακή βελτίωση του χαρακτήρα μας. Στο να αποκτούμε νέα levels ή στο να κερδίζουμε συγκεκριμένους εχθρούς η βράβευση μας θα είναι τα Mastery Points τα οποία θα καταναλώνουμε σε διαφορετικά Mastery trees ξεκλειδώνοντας έτσι νέα skills. Οι κατηγορίες χωρίζονται σε Passive και Active δεξιότητες. Τα Passive ως γνωστόν λειτουργούν στο background κυρίως δίνοντας μας ζωή, adrenaline ή και ενός είδους καθυστέρησης του χρόνου έτσι ώστε να αποκτήσουμε πλεονεκτήματα στη μάχη. Τα Active από την άλλη είναι πιο «ενεργά» και προσφέρουν άμεση επίδραση δύναμης ή ακόμα και ζωής.
«Τα Active abilities είναι με διαφορά τα πιο ισχυρά skills για να αποκτήσεις, δείχνουν όμορφα, χτυπούν δυνατά και όλα προσφέρουν επιπλέον ευκαιρίες όπως στενότερη επαφή, σπάσιμο των ασπίδων ακόμη και ανάκτηση της ζωής.»
Οι εχθροί μας θα ποικίλουν επίσης θα βελτιώνονται και αυτοί στις ικανότητες τους και θα διαφέρουν καθώς προχωράμε στο παιχνίδι, δοκιμάζοντας στο μέγιστο κάθε πτυχή των στρατηγικών μας σχεδίων. Γνωρίζοντας τους λίγο περισσότερο θα συναντήσουμε Outlaws, Ashigaru Soldiers, Samurai, Samurai Daisho, Guardians και φυσικά Ronin, ο καθένας με τη δική του ιστορία, μαχητική δεξιότητα και φαμίλια.
Όλοι όμως θα έχουν μεταξύ τους κοινά στοιχεία στους μηχανισμούς εξουδετέρωσης τους. Συγκεκριμένα τα Flurry Attacks θα κάνουν την εμφάνιση τους με μία μικρή μπλε λάμψη στα όπλα τους και θα είναι συνεχόμενες γρήγορες επιθέσεις όπου ακόμα και αν τις αποφεύγουμε, αυτές δεν θα σταματήσουν να έρχονται κατά πάνω μας. Το αποκορύφωμα και ισχυρότερο στο να φάμε το περισσότερο damage είναι τα Unstoppable Attacks, όπου εμφανίζονται με μια κόκκινη λάμψη στο εκάστοτε όπλο του εχθρού και ενώ θα μπορούμε να τις αποκρούσουμε, θα καταναλώνουν αρκετή από τη δύναμη μας αφήνοντας μας ευάλωτους στα επόμενα χτυπήματα.
Οι μέχρι στιγμής gameplay μάχες δείχνουν δυναμικές, πανέμορφες, με ασταμάτητο ρυθμό οπού σε συνδυασμό με το πλάσιμο των καταπληκτικών κόσμων που μας έχει συνηθίσει εδώ και πολλά χρόνια η Ubisoft δείχνουν ένα παιχνίδι που δύσκολα θα «γκελάρει».