Ο σκηνοθέτης του Clair Obscur: Expedition 33, Guillaume Broche, επιβεβαίωσε ότι το παιχνίδι δεν αποτελεί το τέλος του σύμπαντος αλλά «μία μόνο από τις ιστορίες που θέλουμε να αφηγηθούμε» στο πλαίσιο συνέντευξης που δόθηκε μετά το λανσάρισμα. Όπως είπε, το “Clair Obscur” είναι το όνομα του franchise, ενώ το Expedition 33 είναι απλώς ένα κεφάλαιο μέσα σε αυτό. Παράλληλα εξήγησε τη φιλοσοφία με την οποία κοιτάζει τα επόμενα βήματα για να πετύχει πραγματικά μια συνέχεια, «ο μόνος τρόπος είναι να αγνοήσεις εντελώς το πρώτο παιχνίδι, να ξαναβρείς δηλαδή την ειλικρίνεια και την αυθεντικότητα που το γέννησαν, χωρίς να κυνηγάς τη συνταγή της επιτυχίας του.»
Οι δηλώσεις αυτές ευθυγραμμίζονται με όσα έχουν μεταφερθεί και από άλλα μέσα: ο Broche υπαινίσσεται ξανά και ξανά νέες ιστορίες μέσα στο ίδιο σύμπαν, μιλώντας παράλληλα για υλικό που κόπηκε και για ιδέες που θα μπορούσαν να εξελιχθούν στο μέλλον. Το κλίμα είναι σαφές όμως, αφού το στούντιο βλέπει μπροστά, αλλά χωρίς να «φουσκώσει» υπέρμετρα την κλίμακα της παραγωγής του.
Το timing αυτής της επιβεβαίωσης δεν είναι τυχαίο. Το Expedition 33 γνώρισε εντυπωσιακή υποδοχή και εμπορική πορεία από τον Απρίλιο, κάτι που δίνει στην Sandfall Interactive την άνεση να σχεδιάσει το μέλλον με βάση τη δική της ταυτότητα. Οι πωλήσεις-ορόσημο και η ευρεία αναγνώριση λειτουργούν ως «ψήφος εμπιστοσύνης» για να ανοίξει το σύμπαν του Clair Obscur με νέες αφηγήσεις, όταν η ομάδα κρίνει ότι έχει τη σωστή ιδέα.