ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Το Clair Obsur: Expedition 33 θα έχει ένα ιδιαίτερο combat system

Πέρα από τη μοναδική του αισθητική!

Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Playstation Blog ο Guillaume Broche, founder και creative director της Sandfall Interactive, μας αποκαλύπτει αρκετές νέες λεπτομέρειες του Clair Obsur: Expedition 33 και ποιες ήταν οι επιρροές του.

Πιο συγκεκριμένα στη αρχή της συνέντευξής του σχολιάζει τον τίτλο του παιχνιδιού και μας αποκαλύπτει ότι αποτελείται από δύο μέρη. Το Clair Obsur αναφέρεται στο αρτιστικό και πολιτισμικό κίνημα που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία τον 17ο και 18ο αιώνα και έχει επηρεάσει βαθιά την αισθητική του αέναου κόσμου του παιχνιδιού. Ενώ το Expedition 33 αναφέρεται στην ιστορία του παιχνιδιού, αλλά και στα μέλη (η mage Lune, η genial warrior Sciel, η νεαρή explorer Maelle) που την αποτελούν, τα οποία θα έχουν τη δικιά τους ιστορία να μας διηγηθούν.

Στη συνέχεια εξηγεί ότι τα γραφικά είναι ένα πολύ βασικό κομμάτι της ανάπτυξης του παιχνιδιού, καθώς δεν υπήρξε πρόσφατα κάποια αξιόλογη προσπάθεια για κάποιο turn-based παιχνίδι με υψηλής ποιότητας γραφικά και γι’ αυτό το “πήραν στις πλάτες τους” να καλύψουν αυτό το κενό. Σχολιάζοντας τις άμεσες επιρροές που δέχθηκε το παιχνίδι στο UI, στο ρυθμό και στη δυναμικότητα της κάμερας, μιλάει για το πώς αυτές οι επιρροές προήλθαν από την αγάπη της εταιρείας για το JRPG genre, τις σειρές των Tales παιχνιδιών, το Lost Odyssey και τα Persona. Ακόμη αναφέρει ότι στη διήγηση το παιχνίδι έχει επηρεαστεί από το γαλλικό μυθιστόρημα La Horde du Contrevent (εξιστορεί την περιπέτεια μια ομάδας εξερευνητών) αλλά και από το manga/anime Attack on Titan, κυρίως για το τρόπο που εξιστορούνται τα ρίσκα της εξερεύνησης του αγνώστου.

Τέλος μας κάνει μια αρκετά καλή ανάλυση για τις επιδράσεις που δέχθηκε το combat system από παιχνίδια όπως τα Souls, το DMC και το NieR, τα οποία επηρέασαν το πώς θα χρησιμοποιηθούν τα real-time elements σε ένα turn-based σύστημα μάχης, αναπτύσσοντας έτσι ένα καινούργιο, δικό του σύστημα. Συγκεκριμένα, το εν λόγω σύστημα θα λειτουργεί όπως ένα κλασσικό turn-based σύστημα, με τη διάφορά ότι θα πρέπει να μαθαίνεις το pattern των εχθρών, εάν θέλεις να κάνεις dodge, jump ή parry για να αντεπιτεθείς. Ο παίκτης θα πρέπει να αφιερώσει χρόνο στο να μάθει τα patterns των εχθρών, αλλά και να μάθει να διατηρεί τον ρυθμό της μάχης με αποτέλεσμα ένας αρκετά skilled παίχτης να ολοκληρώνει τις μάχες χωρίς να χτυπηθεί καθόλου. Οι μάχες θα βασίζονται αρκετά στο timing, με τα rewards να είναι αρκετά μεγάλα, καθώς ο παίχτης θα κληθεί να αντιμετωπίσει τεράστια boss fights αλλά και να εκμεταλλευτεί τα real-time mechanics του παιχνιδιού για να κάνει ας πούμε επίθεση στα exposed αδύναμα σημεία του εχθρού.

Κλείνοντας ο Broche ευχαριστεί το κοινό για τη θετική αποδοχή που είχε το παιχνίδι από όταν αποκαλύφθηκε στο show του Xbox και ανυπομονεί να μας παρουσιάσει κι άλλο υλικό από αυτό. Το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή εντός του 2025 για PS5, Xbox Series X|S και PC.

Μιχάλης Κωνσταντάκης's Avatar

Μιχάλης Κωνσταντάκης

Γιατί το gaming για μένα είναι μια στιγμή ηρεμίας μέσα στο χάος.