savethegame.gr

Το Donkey Kong Bananza ξεκίνησε ως τίτλος του πρώτου Switch

…αλλά ήταν τεχνικά «απαιτητικό» και ιδού το αποτέλεσμα!

Πολλές είναι οι ενδιαφέρουσες -όπου το βρίσκει ο καθένας- πληροφορίες που μπορούμε να αποσπάσουμε από τη μεγάλη συνέντευξη που έδωσαν οι δημιουργοί του Donkey Kong Bananza στο IGN. Ωστόσο, αυτό που εμείς και πολλά ακόμη ξεχωρίσαμε από αυτά που μάθαμε από τους Kenta Motokura και Kazuya Takahashi, είναι το γεγονός ότι το Donkey Kong Bananza προοριζόταν για παιχνίδι του «Switch 1», ωστόσο κάτι τέτοιο δεν ισχύει πια, αφού τις επόμενες ημέρες πρόκειται να το δούμε να κυκλοφορεί αποκλειστικά για το Switch 2.

Ο λόγος είναι πολύ απλός: όραμα και τεχνικές φιλοδοξίες. Η Nintnedo θέλησε με τον αγαπημένο της πίθηκο να δοκιμάσει πολλά νέα πράγματα, που ως έναν βαθμό φαίνεται να εξαντλούσαν την ισχύ του Switch, οπότε οι devs έκριναν λογικό και αναγκαίο να αξιοποιήσουν το καινούριο hardware από τη στιγμή που παρουσιάστηκε στα χέρια τους:

«Λοιπόν, αυτό το παιχνίδι ξεκίνησε αρχικά τον κύκλο ανάπτυξής του στο Nintendo Switch 1 και εκείνη την εποχή χρησιμοποιούσαμε ακόμα τεχνολογία voxel και σκεφτόμασταν πολλές διαφορετικές ιδέες για εφαρμογές. Αλλά όταν μάθαμε για την ανάπτυξη του Switch 2, συνειδητοποιήσαμε ότι η καλύτερη εφαρμογή αυτών των ιδεών και τεχνολογίας θα ήταν στο Nintendo Switch 2.

[…] Μιλούσα προηγουμένως για τη σημασία της συνέχειας της καταστροφής, κάτι που θα μπορούσαμε να επεκτείνουμε και να έχουμε μια μεγαλύτερη συνεχόμενη εμπειρία παιχνιδιού με αυτό το είδος ιδέας στο Nintendo Switch 2. Έτσι, αυτό μας επέτρεψε να ασχοληθούμε με τη δημιουργία πραγματικά εξαιρετικά πλούσιας ποικιλίας υλικών και πολύ μεγάλης κλίμακας αλλαγών στο περιβάλλον σε αυτό το νέο hardware. Και όταν η καταστροφή είναι το βασικό σας gameplay, μια πραγματικά σημαντική στιγμή που θέλαμε να διατηρήσουμε ήταν όταν ένας παίκτης κοιτάζει ένα μέρος του εδάφους και σκέφτεται, μπορώ να το σπάσω; Επειδή αυτό δημιουργεί μια πολύ σημαντική έκπληξη που έχει μεγάλο αντίκτυπο για αυτόν, και αυτό ήταν κάτι που έγινε καλύτερα στο Switch 2

[…] Αλλά δεν είναι μόνο η επεξεργαστική ισχύς του Switch 2 που νομίζω ότι μας προσέλκυσε και μας έδωσε μερικές ενδιαφέρουσες δυνατότητες. Υπήρχε επίσης η ίδια η συσκευή που προσέφερε πράγματα όπως ο έλεγχος του ποντικιού, τον οποίο μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σε παιχνίδι συνεργασίας για έναν δεύτερο παίκτη για να ελέγχει τις φωνητικές εκρήξεις της Pauline ή το DK Artist».


Βγαίνοντας από τις δηλώσεις των δημιουργών του, ανυπομονούμε να δούμε πώς το Donkey Kong Bananza θα βοηθηθεί από τη δύναμη του Switch 2, τη βιβλιοθήκη του οποίου θα κοσμεί από τις 17 Ιουλίου!