Με τον πλέον παράδοξο τρόπο αποκτάμε τη δυνατότητα να επιστρέψουμε στις ένδοξες εποχής ακμής της λατρεμένης σειράς Banjo-Kazooie. Αυτό διότι το παρόν project, που πήρε στον δημιουργό του 14 μήνες και περισσότερες από 800 ώρες δουλειάς, όχι μόνο δεν είναι επίσημο (licensed δηλαδή), όχι μόνο δεν είναι παιχνίδι, αλλά level μέσα σε άλλο παιχνίδι, αλλά δεν είναι διαθέσιμο καν σε Nintendo ή Xbox πλατφόρμες, παρά μόνο σε PlayStation.
Για να αποδομήσουμε λίγο την κατάσταση, μπροστά μας έχουμε το Banjo-Kazooie: Mumbomania, φτιαγμένο από τα ταλαντούχα χέρια του Eupholace ή William Butkevicius, που ανήκει στην ομάδα προγραμματιστών της Moon Studios και έχει δουλέψει στη σειρά Ori. Η πρωτοβουλία του να ασχοληθεί με το Banjo-Kazooie: Mumbomania πηγάζει από καθαρή αγάπη για το γνωστό 3D platformer, που δυστυχώς έχει πολλά χρόνια να επανεμφανιστεί με κάτι καινούριο. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισε να αξιοποιήσει τα πλούσια εργαλεία που προσφέρει το Dreams, το παιχνίδι-μηχανή των Media Molecule και PlayStation, για να φτιάξει τη δική του εκδοχή ενός σύγχρονου Banjo-Kazooie: Mumbomania, και το αποτέλεσμα είναι τόσο εκπληκτικό που τράβηξε το βλέμμα και της Rare.
Put our fanciest hat on just so we could tip it to this. Incredible work! https://t.co/o0k8gKQjTx
— Rare Ltd. (@RareLtd) December 4, 2025
“Απίθανη δουλειά” χαρακτήρισε το συγκεκριμένο project η ομάδα που δημιούργησε τον Banjo, αναγνωρίζοντας τον κόπο και το μεράκι που χρειάστηκε το Banjo-Kazooie: Mumbomania για να είναι αυτή τη στιγμή διαθέσιμο να παιχτεί σε PS4 και PS5, αν φυσικά είστε κάτοχοι του Dreams.
Να σημειώσουμε κάπου εδώ ότι ο William Butkevicius ξεκαθάρισε ότι δεν έχει φτιάξει κάτι περισσότερο από ένα level και ούτε πρόκειται κατά τα λεγόμενά του, ωστόσο δεν έκρυψε διόλου τη διάθεσή του να εργαστεί πάνω σε ένα πραγματικό Banjo-Kazooie, άπαξ και του δινόταν η ευκαιρία. Κρίνοντας από τα όσα κατάφερε με το tool kit του Dreams, μακάρι να αξιοποιήσει τις δυνατότητές του η Microsoft προσφέροντάς του την ευκαιρία που αναζητά.