To Final Fantasy XVI δεν θα είναι open-world
Ωστόσο θα περιέχει στοιχεία του είδους
Σε αντίθεση με το προκάτοχό του, η νέα προσθήκη στο σύμπαν του Final Fantasy θα ακολουθήσει μία πιο γραμμική πορεία.
Σύμφωνα με τον παραγωγό Naoki Yoshida, αναγνωρίζεται η τάση του κόσμου για τις εμπειρίες ανοιχτού κόσμου και όπως είναι λογικό θέλοντας να προσεγγίσουν τόσο νέο κοινό όσο και να ικανοποιήσουν το ήδη υπάρχων, έχουν εντάξει αρκετά στοιχεία από αυτές τις επιτυχημένες AAA open-world προσπάθειες.
Ο λόγος όμως που δεν ακολουθούν μία πλήρη open-world προσέγγιση αφορά την καλύτερη μεταφορά των γεγονότων στο χρήστη, δίνοντας του την ευκαιρία να νιώθει περισσότερο το αίσθημα της έκτασης του κόσμου σε ανεξάρτητους χώρους, παρά σε ένα μοναδικό, καθολικό περιβάλλον.
Σίγουρα προκαλεί έκπληξη η στροφή πίσω σε κάτι πιο linear μετά το Final Fantasy 15, αλλά φαίνεται να έχει δοθεί αρκετή προσοχή και βάση για το νέο αποτέλεσμα που θέλουν να μας δώσουν.
Το Final Fantasy 16 αναμένεται το καλοκαίρι του 2023 και μπορείτε να δείτε το εντυπωσιακό reveal trailer στο άρθρο μας από το State of Play της Sony.
Πηγή: IGN
Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88