Μαζί με τα ευχάριστα νέα της ανακοίνωσης του Elden Ring: Nightreign στα φετινά The Game Awards, η Bandai Namco δεν παρέλειψε να μας ενημερώσει και για την πορεία των πωλήσεων του franchise. Και τι πορεία είναι αυτή, καθώς μέχρι και τον περασμένο Σεπτέμβριο, το Elden Ring έχει πουλήσει τουλάχιστον 28,6 εκατομμύρια αντίτυπα. Για τους λάτρεις της στατιστικής, τον περασμένο Ιούνιο και πριν την κυκλοφορία του Shadow of the Erdtree DLC, το παιχνίδι μετρούσε 25 εκατομμύρια πωλήσεις, γεγονός που υποδηλώνει πως μέσα σε μόλις τέσσερις μήνες, το DLC έφερε τουλάχιστον 3,6 εκατομμύρια επιπλέον πωλήσεις.
Ωστόσο, το αξιοσημείωτο της υπόθεσης δεν σταματά εκεί. Πριν την κυκλοφορία του Elden Ring το Φεβρουάριο του 2022, η τριλογία Dark Souls μετρούσε συνολικά 27 εκατομμύρια πωλήσεις. Με μία πολύ εύκολη σύγκριση βλέπουμε πως το Elden Ring σαν franchise έχει πιάσει κι έχει ξεπεράσει τον αριθμό των Dark Souls που πουλήθηκαν πριν αυτό κυκλοφορήσει. Όμως, αυτός ο “εσωτερικός ανταγωνισμός” μεταξύ των franchises της FromSoftware μόνο καλό κάνει από ότι φαίνεται στην Ιαπωνική εταιρεία, μιας και πλέον η τριλογία των Dark Souls βιώνει μία “δεύτερη νιότη” μετρώντας πάνω από 39 εκατομμύρια πωλήσεις, μία αύξηση που οφείλεται σαφώς στην τεράστια επιτυχία του Elden Ring.
Μία επιτυχία που μέλλεται να συνεχιστεί με το Elden Ring: Nightreign, το νέο spin-off παιχνίδι της σειράς για το οποίο μάθαμε λίγα πράγματα παραπάνω από την πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε ο Game Director του, Junya Ishizaki, στο IGN. Ειδικότερα, ένα από τα πρώτα πράγματα που διευκρινίστηκαν ήταν πως το Nightreign αποτελεί κατά κύριο λόγο ένα co-op game τριών παικτών, αλλά μπορεί κανείς να το απολαύσει και solo. Δεν είναι όμως φτιαγμένο για δύο παίκτες όπως ξεκαθάρισε. Ερωτηθείς για την απόφαση αυτή, ο Game Director δήλωσε:
“Ο λόγος που επικεντρωθήκαμε στο co-op τριών παικτών είναι επειδή θέλαμε να διατηρήσουμε την αίσθηση του επιτεύγματος και της χαράς που λαμβάνει κανείς αντιμετωπίζοντας ένα boss ή εξερευνώντας ένα χάρτη μαζί με άλλους, ενώ παράλληλα θέλαμε να αναδημιουργήσουμε αυτή την αίσθηση με έναν νέο τρόπο. Και θεωρήσαμε πως το να επικεντρωθούμε στην εμπειρία του co-op τριών παικτών θα προσέφερε μία ολοκαίνουργια αίσθηση επιτυχίας.”
Παράλληλα, δήλωσε πως ο ίδιος και οι υπόλοιποι συντελεστές θέλουν οι παίκτες να αντιλαμβάνονται το Nightreign πρώτα απ’ όλα ως μία νέα εμπειρία στο σύμπαν και παράλληλη με ό,τι συνέβη στο βασικό Elden Ring:
“Εάν θα έπρεπε να τα συνδέσετε με κάποιο τρόπο, είχαμε τα γεγονότα του κατακερματισμού στο original παιχνίδι. Μετά από αυτά τα γεγονότα, εδώ έχουμε μία πλήρως ξεχωριστή Elden Ring ιστορία. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχει μεγάλη συναισθηματική σύνδεση των παικτών με την ιστορία του Elden Ring, οπότε δεν θέλουμε να εισέλθουμε σε ξένη γη πάρα πολύ. Θέλουμε το παιχνίδι να συνυπάρχει με την υπάρχουσα ιστορία. Και τόσο οι νέοι όσο και οι παλιοί παίκτες να απολαύσουν τις ιστορίες ξεχωριστά.”
Ίσως γι’ αυτό το λόγο τόσο ο G. R. R. Martin όσο και ο Hidetaka Miyazaki δεν είχαν από καθόλου -στην περίπτωση του πρώτου- έως και ελάχιστη σχέση με τη δημιουργία του παιχνιδιού. Τέλος, όσον αφορά την πολυσυζητημένη εξαγορά της μητρικής εταιρείας της FromSoftware από τη Sony, ο κύριος Ishizaki, δεν είχε κάτι να σχολιάσει μιας και δεν γνωρίζει κάτι. “Για να είμαι απόλυτα ειλικρινής, δεν γνωρίζουμε κάτι αυτή τη στιγμή σχετικό με την εξέλιξη των συζητήσεων. Εάν αυτές λαμβάνουν χώρα, δεν είμαστε ενήμεροι.” Την ίδια στάση είχε και για τον ερχομό του Nintendo Switch 2, για τον οποίο ούτως ή άλλως άλλες εταιρείες φρόντισαν να μάθουμε για αυτόν.
Το Elden Ring: Nightreign είναι προγραμματισμένο να κυκλοφορήσει μέσα στο 2025 σε PS5, PS4, Xbox Series X|S, Xbox One και PC, ενώ τον ερχόμενο Φεβρουάριο πρόκειται να πραγματοποιηθεί κι ένα network test στο οποίο μπορείτε να εγγραφείτε κι εσείς από τις 10 Ιανουαρίου πατώντας εδώ.