ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Το νέο live-action διαφημιστικό του Xbox τρυπώνει σε κάθε μεγάλο franchise

Ξεκίνησε η νέα καμπάνια της Microsoft.

Η εορταστική περίοδος πλησιάζει και σιγά-σιγά ολοένα και περισσότερες εταιρείες ετοιμάζουν τις διαφημιστικές καμπάνιες τους. Πρώτη για φέτος ανοίγει τον χορό η Microsoft, η οποία με ένα live-action διαφημιστικό και με το σλόγκαν «wake up and dream» μας ταξιδεύει σε διάφορους κόσμους από διάφορα παιχνίδια.

Στο video πρωταγωνιστεί μία κοπέλα η οποία καταφθάνει στο ισόγειο της κατοικίας που διαμένει και χρησιμοποιεί το ασανσέρ για να φτάσει στον όροφο της. Προτού καταφέρει όμως να φτάσει στο διαμέρισμα της θα χρειαστεί να περάσει μέσα από διάφορα σύμπαντα, όπως του Starfield, του Forza Motorsport, του Hellblade, αλλά και του Cyberpunk 2077. Στο ενδιάμεσο διακρίνουμε και ένα μικρό easter egg, αφού η πρωταγωνίστρια συναντά μία γειτόνισσα της, η οποία παίζει Call of Duty. Η Microsoft εδώ κλείνει το μάτι υπενθυμίζοντας την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Activision Blizzard.

Ωραίο λεπτομέρεια είναι πως η μουσική του διαφημιστικού προέρχεται από τους Son Lux, ενός αμερικάνικου πειραματικού συγκροτήματος που είναι υποψήφιο για Bafta, αλλά και για Όσκαρ, αφού συνέθεσαν τη μουσική παρτιτούρα της ταινίας Everything Everywhere All at Once.

Δημήτρης Μίχος's Avatar

Δημήτρης Μίχος

Μια διπολική gaming προσωπικότητα που ακροβατεί μεταξύ των multiplayer και single-player games.