savethegame.gr

Τουλάχιστον 100 εκατομμύρια παίκτες θέλει η EA να φτάσει το Battlefield 6

Με 6 ώρες campaign; Χλωμό το κόβω…

Καιρό τώρα έχει γίνει γνωστό πως η EA εργάζεται εντατικά πάνω στο επόμενο Battlefield παιχνίδι, θέλοντας να δημιουργήσει κάτι τελείως καινούργιο και μοναδικό προκειμένου να χτυπήσει τον ανταγωνισμό, αλλά και να αποβάλλει από πάνω της την αποτυχία του Battlefield 2042.

Εδώ και μέρες, βλέπουμε παντού leaks γύρω από διάφορα gameplay modes που ενδέχεται να έχει το Battlefield 6 (δεν έχει επιβεβαιωθεί ακόμα η ονομασία του), που δείχνουν μία σταθερή πρόοδο γύρω από την ανάπτυξη του τίτλου, δίχως όμως να έχει επισημοποιηθεί κάτι από τους ίδιους τους developers. Ωστόσο, σύμφωνα με μία εκτενής έρευνα του Ars Technica, στην οποία έχουν μιλήσει πολλοί πρώην και νυν developers της EA, η ανάπτυξη του επόμενου Battlefield δεν πάει και τόσο καλά, κάτι που μάλλον δεν έχει εδραιωθεί στα υψηλά κλιμάκια της εταιρείας.

Ειδικότερα, σύμφωνα με το Ars Technica, ένας από τους βασικούς στόχους των executives της EA είναι ο τίτλος να φτάσει τους 100 εκατομμύρια παίκτες στον κύκλο ζωής του, κάτι που ενδεχομένως μπορεί να επιτευχθεί μέσα από διάφορα free-to-play στοιχεία που θα προσφέρει το παιχνίδι. Το νούμερο αυτό, όμως, που δεν συμμερίζονται πολλοί developers:

“Φυσικά, το Battlefield δεν έχει φτάσει ποτέ του αυτά τα νούμερα. Είναι σημαντικό να καταλάβουμε πως όλο αυτόν τον καιρό, το Battlefield 2042 είχε μόλις 22 εκατομμύρια παίκτες”, αναφέρει σε δήλωση του ένας developers, ενώ σύμφωνα με έναν δεύτερο, το Battlefield 1 αποτελεί το best-seller της σειράς και ακόμα κι αυτό έχει φτάσει λίγο πάνω από τους 30 εκατομμύρια παίκτες. Επομένως, τα έως τώρα μαθηματικά δεν βγαίνουν, κάτι που φαίνεται να είναι γνωστό εντός της εταιρείας μιας και “τίποτα στην έρευνα αγοράς ή στον έλεγχο ποιότητας δεν υποδεικνύει ότι μπορούμε να φτάσουμε κοντά σε αυτό το νούμερο.”

Όμως τα περίεργα νέα δεν σταματούν μόνον εκεί, καθώς σε αντίθεση με ότι ήταν διαδεδομένο μέχρι στιγμής, το campaign του πιο ακριβού Battlefield μέχρι σήμερα (το άρθρο αναφέρει ότι το κόστος παραγωγής του είχε φτάσει το μισό δις το 2023) δεν πάει καλά.

Αν και οι φήμες το ήθελαν να έχει διάρκεια τουλάχιστον 10 ώρες, κάνοντας το το μεγαλύτερο και πιο φιλόδοξο campaign της σειράς, στην πραγματικότητα μιλάμε για μία διάρκεια 6 ωρών, χωρίς να αποκλείεται η πιθανότητα να κοπεί περαιτέρω.

“Θα πρέπει να κόψουν κάποιο κομμάτι από το single-player προκειμένου το παιχνίδι να κυκλοφορήσει με το campaign μαζί. Ή θα πρέπει να εργαστούν πάρα πολύ μέσα στο καλοκαίρι και στο τελευταίο κομμάτι του έτους για να το φτιάξουν.”

Το χειρότερο όμως από όλα είναι το γεγονός ότι δεν φαίνεται να είναι καν έτοιμο για μία πιθανή κυκλοφορία πριν τον Απρίλιο του 2026:

“Το single-player από μόνο του έχει καθυστερήσει απίστευτα – είναι το τελευταίο κομμάτι του παιχνιδιού. Χωρίς ένα τεράστιο patch την πρώτη μέρα ή το παιχνίδι να κυκλοφορήσει σε early access, δεν είναι ρεαλιστικό το ότι θα μπορούν να το κυκλοφορήσουν για να κάνει αυτά που θέλουν.”

Μέσα στον χαμό που επικρατεί τις τελευταίες μέρες στην AAA σκηνή, φαίνεται πως και το Battlefield δεν έχει μείνει ανεπηρέαστο, με όλα τα παραπάνω νέα να δείχνουν ένα δυσοίωνο μέλλον για το παιχνίδι. Άραγε θα καταφέρει ο νέος τίτλος της σειράς να πετύχει τις προσδοκίες της εταιρείας; Αλλά προ πάντων, θα καταφέρει να γίνει αρεστός στο κοινό; Θα το μάθουμε το επόμενο διάστημα.