ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Η Ubisoft θα υποστηρίζει τους σεναριογράφους της μέσω AI

Το Ghostwriter έρχεται να δώσει λίγο περισσότερο «ρεαλισμό».

Η Ubisoft με ανακοίνωση της έκανε γνωστό το νέο εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που έχει προστεθεί στο δυναμικό της, ο λόγος για το Ubisoft Ghostwriter. Το συγκεκριμένο εργαλείο, αναπτύσσεται από την ομάδα έρευνας της εταιρίας, Ubisoft La Forge και στόχος του θα είναι να διευκολύνει την δουλειά των συγγραφέων του εκάστοτε παιχνιδιού. Η AΙ θα εστιάζει κυρίως στους διαλόγους που θα παίρνουν μέρος γύρω από τον παίκτη καθώς περιηγείται στον κόσμο του παιχνιδιού αλλά και σε διαλόγους με NPCs. Το Ghostwriter θα παράγει κάποιες πρώτες προσχέδιες ιδέες που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στους διαλόγους, πάντα βέβαια με την εντολή του υπεύθυνου σχεδιαστή και αφού ο ίδιος έχει επιλέξει τον χαρακτήρα και κάποια σχετική πρόταση-κλειδί. Καθώς ο χρήστης εξοικειώνεται με τον συγκεκριμένο machine learning αλγόριθμο, οι προτάσεις θα αφορούν ολοένα και περισσότερο τις προτιμήσεις του εκάστοτε writer.

Η εταιρεία δήλωσε: «Παρουσιάζουμε το Ubisoft Ghostwriter, ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης που δημιουργήθηκε σε εμάς το οποίο στοχεύει να υποστηρίζει τους σεναριογράφους μας, αφού θα παράγει το πρώτο προσχέδιο για τα επιφωνήματα των NPCs - τις φράσεις ή τους ήχους που δημιουργούν οι NPCs όταν οι παίκτες αλληλεπιδρούν με τον κόσμο του παιχνιδιού».

«Αυτό το εργαλείο δημιουργήθηκε χέρι-χέρι με τους σεναριογράφους μας για να κατασκευαστούν πιο αληθοφανείς αλληλεπιδράσεις με τους NPCs, δημιουργώντας παραλλαγές σε κομμάτια των διαλόγων. Δείτε πως οι ομάδες μας θα χρησιμοποιήσουν την τεχνητή νοημοσύνη για να φέρουν εις πέρας επαναλαμβανόμενες εργασίες, εξοικονομώντας χρόνο για να εργαστούν σε άλλα βασικά στοιχεία ενός παιχνιδιού».   

Μετά την σχετική ανακοίνωση από την γαλλική εταιρεία, ξεσηκώθηκε σωρεία αντιδράσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τόσο από το κοινό όσο και από developers. Με τον Cory Barlog, δημιουργό του God of War (2018) να ανεβάζει και αυτός μια σχετική δημοσίευση στο Twitter.

H Alanah Pearce, συγγραφέας στην Santa Monica ανέφερε: «Ως συγγραφέας, το να επεξεργαστώ σενάρια/διαλόγους που δημιουργούνται από AI ακούγεται πολύ πιο χρονοβόρο από το να γράφω τις δικές μου προσωρινές γραμμές. Θα προτιμούσα πολύ περισσότερο τα AAA στούντιο να χρησιμοποιούν τον οποιονδήποτε προϋπολογισμό κοστίζει να φτιαχτεί ένα εργαλείο τεχνητής νοημοσύνης, στο να προσλάβουν περισσότερους συγγραφείς».

Πηγή: VGC

Γιώργος Μπαβέλας's Avatar

Γιώργος Μπαβέλας

To gaming λειτουργεί ως μία μορφή ψυχοθεραπείας, μια προσπάθεια να δω την καθημερινότητά μου λίγο πιο ρομαντικά.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88