Η Halo Studios (πρώην 343 Industries) έχασε έναν από τους μακροβιότερους δημιουργούς της. Ο Glenn Israel, art director και senior concept artist που εργάστηκε στη σειρά για 17 χρόνια, ανακοίνωσε την αποχώρησή του με ανάρτηση στο LinkedIn. Ξεκίνησε στην Bungie το 2008 και μεταφέρθηκε στη 343 το 2010, υπογράφοντας δουλειες σε τίτλους όπως Halo 3: ODST, Halo 4, Halo 5: Guardians και Halo Infinite.
Στο μήνυμα αποχώρησης άφησε να εννοηθεί ότι υπήρξαν δυσάρεστες συνθήκες, λέγοντας πως θα αφηγηθεί «όλη την ιστορία» όταν «είναι απολύτως ασφαλές» μέσα στο 2026. Καλεί τους συναδέλφους να θυμούνται ότι είναι «ελεύθεροι να διαλέξουν» και να «κρατάνε αποδεικτικά στοιχεία όπου χρειάζεται», υπογραμμίζοντας ότι καμία «ψευδαίσθηση ασφάλειας» ή υπόσχεση δεν αξίζει την υγεία ή την αξιοπρέπειά τους. Τα σχόλια αυτά ίσως να συνδέονται με το πρόσφατο ρεπορτάζ για την αναγκαστική χρήση ΑΙ που εφαρμόζει η Microsoft τελευταία.
Η αποχώρηση έρχεται λίγες εβδομάδες πριν από το πάνελ της Halo Studios στο Halo World Championship στις 24 Οκτωβρίου, όπου η ομάδα έχει προαναγγείλει deep dive για το μέλλον του franchise. Πέρσι το στούντιο ανακοινώθηκε ότι μετονομάστηκε από 343 Industries σε Halo Studios και ότι δουλεύει σε πολλαπλά νέα παιχνίδια με Unreal Engine 5.