ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Τα πιο πολυαναμενόμενα games του 2024

Όλα τα παιχνίδια που δεν βλέπουμε την ώρα να παίξουμε φέτος!

It's that time of the year again, όταν τα μέλη του SAVE THE GAME καθόμαστε σε ένα τραπέζι και μετά ισχυρών επιχειρημάτων και προσβολών διαλέγουμε τα games που αξίζει να αναμένουμε περισσότερο στη χρονιά που έπεται. Τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύει, αφού η διαδικασία είναι άκρως προσωπική, υποκειμενική και καθένα από τα άτομα της συντακτικής μας ομάδας θα σας μιλήσει για το video game που ξέρουμε - ή έστω φανταζόμαστε - πως θα κυκλοφορήσει μέσα στο 2024 και περιμένει περισσότερο να παίξει, εξηγώντας σε όλους εσάς τη θέση του και γιατί ενδεχομένως αξίζει και εσείς να τα προσμένετε. Πάμε!


Ο Μάρκος Ασκανιάν επιλέγει το Tekken 8

Τι να πρωτοπεί κανείς για ένα από τα καλύτερα fighting game franchises, με το συγκεκριμένο να έχει μεγαλώσει κόσμο και κοσμάκη; Το δημιούργημα της Namco ήταν πρωτότυπο και έχει άκρως φανατικό κοινό και έτσι, όπως καταλάβατε, σε αυτό συγκαταλέγομαι και εγώ. Έχω παίξει όλα τα παιχνίδια της σειράς και ακόμα και στον ελεύθερο μου χρόνο έβρισκα πάντοτε ευκαιρία για να «ξεδίνω» με τον King, μοιράζοντας άπειρες σφαλιάρες και suplex στους αντιπάλους μου. Με την ανακοίνωση του Tekken 8 είχα κατενθουσιαστεί και ειδικά όταν κατάφερα και δοκίμασα τη beta έκδοση μπορώ να πω ότι είμαι ήδη ευχαριστημένος και σίγουρος για το αποτέλεσμα: day one αγορά. Άρα; Έρχονται δεκάδες ώρες ενασχόλησης σε single-player και multiplayer mode, καθώς η αγνή Tekken συνταγή (γραφικά εξ ουρανού, ήχος ό,τι πρέπει) με το εθιστικό gameplay και τη διασκέδαση που αυτό προσφέρει αποτελούν σίγουρη προσθήκη στη συλλογή όλων των fighting game fans! Α, το στόρι ξέχασα να αναφέρω: ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΝ! Perfect να σπέρνω και τίποτε άλλο!


Ο Γιώργος Δρίτσας επιλέγει το Baby Steps

Μετά από χρόνια προσπάθειας και αποτυχίας να κάνω πολλά πράγματα ταυτόχρονα, έχω αρχίσει να βουτάω το ποδοδάχτυλό μου στα νερά μιας παγερής συνειδητοποίησης ότι όλη η τελείως μπανάλ, αρχέγονη σοφία περί «ενός βήματος τη φορά» έχει κάποια βάση. Ίσως για αυτό να συνδέθηκα κατευθείαν με το concept του Baby Steps, όταν το πρωτοείδα στην παρουσίαση της Devolver. Φτάνουμε στο τέρμα με τον μόνο δυνατό τρόπο: ένα βήμα τη φορά. Τι γαμάτη ιδέα να βασίσεις όλο σου το game στον απλό μηχανισμό του βηματισμού και να τον αναπτύξεις παράλληλα με τις «αυτονόητες» αφηγηματικές του διαστάσεις. Ένα απλό θέμα με άπειρες δυνατότητες για ανάπτυξη. Εστιασμένο, πρωτότυπο, αστείο, όπως ακριβώς παραγγέλνω τα βιντεογκεϊμικά εσπρεσάκια μου τελευταία. Σα να μην έφταναν όλα αυτά, το φτιάχνουν κάποιοι εκπληκτικοί άνθρωποι. Μεταξύ τους, ο Bennet Foddy, που μας έδωσε τα αριστουργηματικά (και extremely viral) QWOP και Getting Over It with Bennett Foddy. Το Baby Steps είναι εμφανώς γεννημένο μέσα από το ίδιο τσουκάλι και συνεπώς σφυρηλατημένο με το ίδιο σφυρί, οπότε θα εκπλαγώ αν δεν καταφέρει όχι απλά να βρει τα πατήματά του, αλλά να τρέξει με χάρη.


Ο Κλεάνθης Καραθάνος επιλέγει το Skull and Bones

‘Ένα από τα παιχνίδια που περιμένω με σχετικά μεγάλη ανυπομονησία το 2024 είναι το Skull and Bones. Ήμουν από τους τυχερούς που είχαν την ευκαιρία να δοκιμάσουν την closed beta και μέσα σε αυτές τις 16 ώρες που πέρασα με τον τίτλο κατάφερα να τις βρω αρκετά διασκεδαστικές. Το gameplay ήταν αυτό που ξεχώρισε, αφού έδινε όντως την αίσθηση πως χειριζόμουν ένα πειρατικό καράβι. Μου άρεσε που τα πλοία είχαν διακριτές διαφορές μεταξύ τους, από το πιο μικρό ως το πιο μεγάλο. Εννοείται πως ο κόσμος που μας παρουσιάστηκε ήταν πάρα πολύ όμορφος και η θάλασσα ήταν το κάτι άλλο. Αυτό δενεν σημαίνει πως έλειπαν τα μικρό-προβληματάκια που χρήζουν διόρθωσης, εξακολουθώ όμως να το περιμένω.


Ο Λευτέρης Κλεώπας επιλέγει το Metal Gear Solid Δ: Snake Eater

Ένα βίντεο προερχόμενο από την ίδια τη Sony έφτανε για να μου δώσει ελπίδες για το 2024. Αυτό λέει ότι το Metal Gear Solid Δ: Snake eater θα έρθει φέτος, χωρίς όμως συγκεκριμένη ημερομηνία. Ολόκληρη η σειρά αλλά και ο (master) Hideo Kojima είναι βαθιά χαραγμένοι στην gaming οντότητά μου. Η αφήγηση και τα θέματα που καταπιάνουν μαζί με το καταπληκτικό gameplay είναι, για εμένα, ο τρόπος που πρέπει να φτιάχνονται τα παιχνίδια! Ευελπιστώ ότι το remake δεν θα αλλοιώσει τον χαρακτήρα του αρχικού παιχνιδιού και, όπως καταλαβαίνετε, η απουσία του Kojima κάθε άλλο παρά αμελητέα είναι. Μπορώ να γράφω για ώρες, αλλά αν θέλετε διαβάστε το review μου για την πρόσφατη επανακυκλοφορία των παλαιών παιχνιδιών και είμαι σίγουρος θα νιώσετε λίγο από αυτό που σημαίνει για εμένα αυτή η σειρά! Και αφού δεν έχουμε νέα για το DS2 ακόμα, το remake του MGS3 είναι το must μου για εφέτος.


Ο Μιχάλης Κωνσταντάκης επιλέγει το Warhammer 40K: Space Marine 2

“Fear the Alien. Hate the Alien. Kill the Alien.” Αυτές οι λέξεις γέμισαν το μυαλό μου όταν πρωτο-αντίκρισα το reveal trailer για το Space Marine 2. Παρακολουθώντας με αρκετή προσοχή τα gameplay trailers, το μόνο που δηλώνω είναι ότι αδημονώ να χαθώ στις χαοτικές μάχες, τις οποίες θα μου προσφέρει η εισβολή των Tyranids. Τα τοπία εκπληκτικά για να διεξαχθούν οι πιο αιματηρές και σκληρές μάχες, τις οποίες θα έχω την δυνατότητα να ζήσω, δείχνοντας μου από πρώτο χέρι τη βαναυσότητα του πολέμου, αλλά και τους δεσμούς που σφυρηλατούνται μέσα από τις μάχες. Τα εργαλεία θανάτου μας πολλά και οι εχθροί που θα μπορέσω να τα χρησιμοποιήσω, ακόμα περισσότεροι. Το παιχνίδι με κάνει να ανυπομονώ να προστατέψω τους συμπολεμιστές μου και παράλληλα να θέλω να ξεχυθώ με μανία στους εξωγήινους που ατίμασαν την αυτοκρατορία μου. Θα κλείσω με το μόνο απόφθεγμα που θεωρώ κατάλληλο.: “What is your craft? My craft is death.”


Ο Δημήτρης Μίχος επιλέγει το Senua’s Saga: Hellblade II

Το πρώτο παιχνίδι μίλησε στη ψυχή μας, με τη στενάχωρη και ζοφερή ιστορία της Senua να ραγίζει τις καρδιές όλων όσων επέλεξαν να ακολουθήσουν το ταξίδι της. Δεν θα μπορούσα, λοιπόν, να μην ανυπομονώ να αισθανθώ ξανά παρόμοια συναισθήματα με τη συνέχεια της σειράς και πιο συγκεκριμένα με το Senua's Saga: Hellblade II. Η Ninja Theory, πλέον έχοντας αρκετή αυτοπεποίθηση αλλά και όλα τα απαραίτητα εφόδια με τις ευλογίες της Microsoft, ετοιμάζεται να μετατρέψει την έξυπνη και μαεστρικά δοσμένη ιδέα της σε ένα μεγάλο AAA game που δεν έχει ταβάνι. Τα trailers παρουσιάζονται ολοένα και καλύτερα, τα σκηνικά εμφανίζονται όλο και πιο και σκοτεινά, ενώ οι φωνές στα αυτιά της Senua έχουν αρχίζει να γαργαλάνε ξανά και τα δικά μας αυτιά.


Ο Κωνσταντίνος Μικρούδης επιλέγει το Suicide Squad: Kill the Justice League

Θυμόσαστε το Anthem? Το Marvel's Avengers? Το Babylon’s Fall της Platinum Games που που έκλεισε τους servers του πριν καν κλείσει χρόνο; Πέθαναν όλα τους. Αλλά εγώ τέτοιες απογοητεύσεις δεν τις ξεχνώ. Όλα αυτά τα live-service games, που μπορούσαν κάλλιστα να παιχτούν solo, αλλά ήταν ξεκάθαρα φτιαγμένα για να αναγκάζεσαι να κάνεις grind. Γεμάτα ατελείωτες, φλύαρες ώρες gameplay. Για το 2024, λοιπόν, ανυπομονώ περισσότερο να δω αν το Suicide Squad: Kill the Justice League της Rocksteady θα μπει και αυτό στο ίδιο νεκροταφείο. Θα λάμψει το open world του αρκετά για να μην φαίνονται οι σκιές του αισχρού monetization; Θα μπορέσουμε να χοροπηδήσουμε και να τρέξουμε αρκετά γρήγορα ώστε να ξεφύγουμε από τις ειδοποιήσεις του battle pass; Θα είναι η πλοκή αρκετά δυνατή για να μας κρατήσει το μυαλό απασχολημένο τις άπειρες ώρες νανουριστικού grind; Κατάλαβε τίποτα ο εκδότης (Warners Bros.) από τη λαοθάλασσα των dislikes στο YouTube; Μήπως το παιχνίδι Suicide Squad προσπαθεί εν τέλει να τιμήσει το όνομά του και πάει ολοταχώς προς μία αυτοκτονική κατεύθυνση; Θα μάθουμε όταν κυκλοφορήσει στις 2 Φεβρουαρίου του 2024.


Ο Γιώργος Μπαβέλας επιλέγει το The Plucky Squire

Το ‘χω πάρει απόφαση πλέον, η σχέση μου με τα games είναι άκρως νοσταλγική. Θέλεις να μου επαναφέρεις την παιδική μου ηλικία στην επιφάνεια, μέσω ενός νέου IP; Τότε είσαι αυτόματα το νούμερο ένα στη wishlist μου και αυτό πάει για εσένα Devolver Digital, μπορείς να πάρεις τα λεφτά μου. Με μεγάλη ευκολία, λοιπόν, τοποθέτησα το The Plucky Squire στην κορυφή των most anticipated παιχνιδιών μου για το 2024. Το doodly – καρτουνίστικο artstyle του ζωντανεύει μπροστά στα μάτια μας ένα παιδικό μπλοκ ζωγραφικής, θυμίζοντας έναν συνδυασμό μεταξύ των Paper Mario και Toy Story. Η δημιουργικότητα και η ευρηματικότητα στον τρόπο που χειρίζεται τα περιβάλλοντα του, οι εντυπωσιακές gameplay εναλλαγές από 2D σε 3D, μοιάζουν ιδανικά κομμάτια έτσι ώστε να ολοκληρωθεί ένα παζλ βγαλμένο από τα σωθικά της Nintendo.


Ο Σπύρος Μπίρλης επιλέγει το Tekken 8

Για καλή μου τύχη δεν θα χρειαστεί να περιμένω πολύ ακόμη για το πιο αναμενόμενο μου game του 2024. Το Tekken 8 καταφθάνει στις 26 Ιανουαρίου και θα το υποδεχτώ με κλειστές γροθιές. Έχοντας ήδη παίξει δύο closed beta και το πρόσφατο demo του, μπορώ με ευκολία να μαρτυρήσω πως φαίνεται αριστουργηματικό. Το Tekken είναι ένα iconic franchise του gaming, πόσο μάλλον των fighting games, που τις τελευταίες δύο γενιές υποσκιαζόταν από τον ανταγωνισμό. Το Tekken 8 είναι ξεκάθαρα μια δυναμική απόπειρα της Bandai Namco να φέρει το franchise και πάλι στο προσκήνιο. Οι εμβληματικοί χαρακτήρες φαίνονται εμφανισιακά καλύτεροι από ποτέ, με μεγάλο ποσοστό του τρομακτικά μεγάλου movelist τους πανέμορφα re-animated. Το καινούριο Heat System προσφέρει δυναμικές μεταβολές στη ροή του κάθε γύρου, κάνοντας το κάθε match μοναδικά ενδιαφέρον. Τέλος, το story φαίνεται να του έχει δοθεί αντιμετώπιση αλά NetherRealm, με ανατριχιαστικά ποιοτικά cinematics και τα επιπλέον modes δείχνουν εξίσου προσεγμένα.

PS: η Reina είναι η καλύτερη newcomer της τελευταίας 15ετίας.


Ο Κωνσταντίνος Μπούρμπουλας επιλέγει το Star Wars Outlaws

Προσωπικά και όχι μόνο, ένας από τους πιο αναμενόμενους τίτλους για το 2024 είναι Star Wars Outlaws. H ιστορία του θα διαδραματίζεται κατά τη διάρκεια των original ταινιών και υπόσχεται να προσφέρει μία πρωτοφανή, για τα δεδομένα του Star Wars, open world εμπειρία μέσα από την περιθωριακή οπτική της πρωταγωνίστριας. Αναμφίβολα τα trailers έχουν προκαλέσει ενθουσιασμό και όχι άδικα, σε βαθμό μάλιστα που ενισχύεται η αίσθηση ότι είναι πολύ καλό για να είναι αληθινό, πόσο μάλλον αν αναλογιστεί κανείς το παρελθόν της Ubisoft. Αν πράγματι είναι δυνατή η αδιάσπαστη μετάβαση από έναν πλανήτη στο διάστημα, η υποστήριξη απίθανων γραφικών σε real-time και η αποτύπωση της ψυχής του Star Wars κόσμου με βάση τα όσα έχουμε δει, τότε δεν μπορούμε να κάνουμε διαφορετικά παρά να περιμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία.


Ο Παύλος Ντέλης επιλέγει (ξανά) το Hollow Knight: Silksong

Αν μας ακολουθείς καιρό τώρα, ίσως έχεις καταλάβει πως αυτή τη στιγμή έχω μπλέξει. Στο περσινό μας κείμενο για τα πιο αναμενόμενα παιχνίδια της νέας χρονιάς η δική μου επιλογή ήταν το Hollow Knight: Silksong. Περιττό να πω πως ακόμα να κυκλοφορήσει. Ε ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΤΟ ΠΕΤΥΧΩ. Το sequel του αγαπημένου μου indie τίτλου είναι το δικό μου πιο αναμενόμενο παιχνίδι του 2024 και είναι πολύ εύκολο να δει κανείς γιατί. Θες 2D art, metroidvania, lore, combat, εξερεύνηση, κόσμο, οριακό εθισμό; Το Silksong θα τα έχει όλα και παραπάνω. Υπάρχουν ελάχιστα AAA games που θα έβαζα υψηλότερα από το πρώτο Hollow Knight και είμαι απόλυτα σίγουρος πως το Silksong θα ανταγωνιστεί ακόμη και αυτά. Και πως θα βγει φέτος.


Ο Χριστόφορος Πόλυγγερ επιλέγει το Black Myth: Wukong

Πάρα πολλά παιχνίδια κυκλοφορούν ΚΑΙ το 2024 και ακόμα δεν έχουν ανοίξει τα χαρτιά τους μερικά μεγάλα στούντιο, επομένως το μέλλον προμηνύεται λαμπρό. Για εμένα βέβαια ένας τίτλος ξεχωρίζει και δεν είναι άλλος από το Black Myth: Wukong. H Game Science, που εδρεύει στην Κίνα, χτίζει κάτι πάρα πολύ ωραίο το οποίο μόνο αδιάφορο δεν μου περνάει. Από τη πρώτη στιγμή που είδα εκείνο το τρέιλερ πριν 2-3 χρόνια εντυπωσιάστηκα από τα γραφικά της UE5, αλλά περισσότερο γούσταρα αυτούς τους ανθρωπόμορφους χαρακτήρες στα πρόσωπα των ζωών. Μολονότι το gameplay και η φύση του παιχνιδιού δεν είναι καθόλου στα γούστα μου (soulslike RPG) μου έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον αρκετά ώστε να ανοίξω τους ορίζοντες μου προς το μέρος του. Πιστεύω πάρα πολύ στο εγχείρημα των Κινέζων devs και πιστεύω ότι θα είναι το φετινό Hogwarts Legacy.


Ο Γιάννης Σιδηρόπουλος επιλέγει το Hades II

Η σχέση μου με το πρώτο Hades στένευε όλο και περισσότερο όσο έγραφε το κοντέρ ενασχόλησής μου μαζί του. Το πόσο το απολάμβανα όχι μόνο με «ανάγκασε» να το αγοράσω σε τρεις διαφορετικές πλατφόρμες (PC, PS5, Switch), αλλά και να ξεπεράσω τον τριψήφιο αριθμό ωρών παίζοντάς το σε καθεμία από αυτές. Το concept του, που αντιμετωπίζει τον Κάτω Κόσμο της ελληνικής μυθολογίας σαν κουτσομπολίστικο γραφείο τελετών, είναι καταπληκτικό. Οι gameplay λούπες και το randomly generated περιεχόμενό τους ήταν το λιγότερο εθιστικές. Αυτό που με ιντριγκάρει περισσότερο, όμως, είναι το πώς η πολυτάλαντη Supergiant Games θα προσεγγίσει το πρώτο sequel στην ιστορία του καταλόγου της. Κλέβω λίγο, διότι φέτος αναμένουμε την early access κυκλοφορία του Hades II έναντι της πλήρους κυκλοφορίας του, όμως αυτή ήταν η αρχή της επιτυχίας και για το πρώτο παιχνίδι. Ζαγρέα, κάτσε στην άκρη. Σειρά της Μηλινόης να μπλέξει με τις θεότητες.


Ο Βασίλης Τουρλίδας επιλέγει το Dragon’s Dogma 2

Το 2023 ήταν η χρονιά που έπαιξα για πρώτη φορά το Dragon's Dogma: Dark Arisen και το ερωτεύτηκα με την πρώτη ματιά. Για εμένα, ένα από τα καλύτερα open world action-RPG’s των τελευταίων ετών και άκρως υποτιμημένο, παίρνει επιτέλους το sequel που του αρμόζει. Το Dragon’s Dogma 2 φαίνεται να κρατάει την ιδιά ραχοκοκαλιά με το πρώτο παιχνίδι, αλλά ταυτόχρονα να εξελίσσει όλα όσα θα το έκαναν σε άλλη περίπτωση να φαίνεται κάπως γερασμένο. Σε συνδυασμό με την RE Engine, που κάνει το παιχνίδι να φαίνεται πανέμορφο, το Dragon’s Dogma 2 έχει τις προοπτικές να είναι ένα εκ των κορυφαίων RPG’s που θα παίξουμε μέσα στο 2024.


Ο Παναγιώτης Τσαμπούκος επιλέγει το Senua’s Saga: Hellblade II

Το να φτιάξεις ένα sequel είναι ένα αρκετά δύσκολο εγχείρημα από μόνο του. Πως να διαφοροποιήσεις το gameplay και να προχωρήσεις την ιστορία ώστε να προσφέρεις κάτι νέο και φρέσκο; Το να δημιουργήσεις, όμως, το sequel του Hellblade εμπεριέχει έναν ακόμα μεγαλύτερο βαθμό δυσκολίας, μιας και μιλάμε για ένα από τα καλύτερα παιχνίδια της προηγούμενης δεκαετίας. Περιμέναμε 6 ολόκληρα χρόνια για την επιστροφή της Senua και από ότι φαίνεται η αναμονή μας δεν πήγε χαμένη, μιας και ήδη από τα πρώτα trailers του Senua’s Saga: Hellblade II βλέπουμε πως η Ninja Theory ετοιμάζει κάτι ακόμα πιο σκοτεινό, όμορφο, ιδιαίτερο και πάνω από όλα προσωπικό. Τέλος, περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία το τι άλλο έχει να προσφέρει η εξαιρετική Melina Juergens στο ρόλο της Senua, η οποία μοιάζει πιο μάχιμη και διψασμένη για εκδίκηση από ποτέ!

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.