ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Ακυρώθηκε με κάθε επισημότητα το online game του The Last of Us

Τσάμπα κόπος για τουλάχιστον μία τριετία.

Ρεπορτάζ με το ρεπορτάζ η ακύρωση του multiplayer παιχνιδιού στο σύμπαν του The Last of Us είχε αρχίσει να φαντάζει όλο και πιο πιθανή, εφόσον η αρχική συννεφιά είχε αρκετό χρόνο να εξελιχθεί σε μπόρα πάνω από το live-service project της Naughty Dog. Το διακριθέν στούντιο της Sony εξέδωσε μεταμεσονύκτια ανακοίνωση-ενημέρωση για το online game που καιρό τώρα μας είχε υποσχεθεί, επιβεβαιώνοντας πως αποτελεί πια παρελθόν και δεν θα συνεχίσει να αναπτύσσεται.

"Αντιλαμβανόμαστε ότι πολλοί από εσάς περιμένατε νέα σχετικά με το project που ονομάζαμε The Last of Us Online. Δεν υπάρχει εύκολος τρόπος να το πούμε αυτό: Πήραμε την απίστευτα δύσκολη απόφαση να σταματήσουμε την ανάπτυξη αυτού του παιχνιδιού.

Γνωρίζουμε ότι αυτά τα νέα θα είναι σκληρά για πολλούς, ειδικά για την αφοσιωμένη κοινότητα του The Last of Us Factions, που ακολουθεί ένθερμα τις multiplayer φιλοδοξίες μας. Είμαστε εξίσου συντετριμμένοι εντός του στούντιο καθώς ανυπομονούσαμε να σας το προσφέρουμε. Θα θέλαμε να μοιραστούμε μαζί σας μερικό υπόβαθρο για το πώς καταλήξαμε σε αυτήν την απόφαση.

Η multiplayer ομάδα (της Naughty Dog) βρισκόταν σε pre-production στάδιο με αυτό το παιχνίδι από τότε που εργαζόμασταν στο The Last of Us Part II – δημιουργώντας μια εμπειρία που πιστεύαμε ότι ήταν μοναδική και είχε τεράστιες δυνατότητες. Καθώς η multiplayer ομάδα θέσπιζε την ιδέα της για το The Last of Us Online κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, το όραμά της αποκρυσταλλώθηκε, το παιχνίδι έγινε πιο εκλεπτυσμένο και ικανοποιητικό και ήμασταν ενθουσιασμένοι με την κατεύθυνση προς την οποία οδηγούμασταν.

Με την άνοδο στην πλήρη παραγωγή, το τεράστιο εύρος της φιλοδοξίας μας έγινε σαφές. Για να κυκλοφορήσουμε και να υποστηρίξουμε το The Last of Us Online, θα χρειαζόταν να αφιερώσουμε όλους τους πόρους του στούντιο στην υποστήριξη του post-launch περιεχομένου για τα επόμενα χρόνια, επηρεάζοντας σοβαρά την ανάπτυξη μελλοντικών single-player παιχνιδιών. Έτσι, είχαμε δύο δρόμους μπροστά μας: να γίνουμε ένα στούντιο αποκλειστικά live-service παιχνιδιών ή να συνεχίσουμε να επικεντρωνόμαστε σε single-player αφηγηματικά games που έχουν καθορίσει την κληρονομιά της Naughty Dog.

Είμαστε πολύ περήφανοι για όλους στο στούντιο που άγγιξαν αυτό το project. Οι γνώσεις και οι επενδύσεις στην τεχνολογία από αυτό το παιχνίδι θα μεταφερθούν στον τρόπο με τον οποίο αναπτύσσουμε τα projects μας και θα είναι ανεκτίμητες προς την κατεύθυνση που οδεύουμε ως στούντιο. Έχουμε περισσότερα από ένα φιλόδοξα, ολοκαίνουργια single-player παιχνίδια που εργαζόμαστε εδώ στη Naughty Dog και ανυπομονούμε να μοιραστούμε περισσότερα για το τι θα ακολουθήσει όταν είμαστε έτοιμοι."

Όλα δείχνουν πως το επόμενο διάστημα θα είναι μία περίοδος ανάκαμψης για τη Naughty Dog, στοχεύοντας αρχικά στην παράδοση του The Last of Us Part II Remastered και εστιάζοντας πια σε ό,τι καινούριο βρίσκεται στα σκαριά.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.