Το SAROS αποτελεί σίγουρα ένα από τα παιχνίδια που ανυπομονούν περισσότερο οι fans του PlayStation και της Housemarque. Αν και το φινλανδικό στούντιο κρατάει ακόμα τα χαρτιά του κλειστά κάθε τόσο μας δίνει μικρές πληροφορίες, φυσικά με αποκορύφωμα το gameplay reveal του παιχνιδιού στα τέλη του Σεπτεμβρίου.
Με αφορμή, λοιπόν, αυτό το trailer, η Housemarque αποφάσισε να μας δώσει «πρόσβαση» στα μυαλά των developers, οι οποίοι έκατσαν για ένα τετράλεπτο βίντεο και μας μίλησαν για τα διάφορα στοιχεία που συνθέτουν το νέο παιχνίδι της εταιρείας.
Το περιβάλλον, το combat, τα skills, οι αντίπαλοι και τα VFX αποτελούν τον πυλώνα του παρακάτω βίντεο και για αυτά κλήθηκαν να μιλήσουν οι Simone Silvestri, Art Director, Abebe Tinari, Lead Game Designer, Martin Contel, Technical Art Director και Sharman Jagadeesan, Graphics Programmer.
Όσον αφορά το περιβάλλον, ο Silvestri αναφέρει πως βασική έμπνευση για τον «εξωγήινο» κόσμο του SAROS ήταν ο νεοκλασικισμός και ο ιταλικός φουτουρισμός, που αν και μπορεί φαινομενικά να είναι δύο έννοιες αντίθετες, συνδυαζόμενες προσφέρουν μία «οργανική αισθητική που σε στοιχειώνει».
Όπως και στο Returnal, έτσι κι εδώ το gunplay αποτελεί σημαντικό παράγοντα διασκέδασης στο SAROS. «Οι σφαίρες επιστρέφουν», μας λένε Tinari και Jagadeesan, ενώ τόσο το shooting όσο και οι νέοι destruction μηχανισμοί των εχθρών υπόσχονται να κάνουν τις μάχες άκρως εντυπωσιακές. Παράλληλα, δεν λείπουν και τα skills, όπως η ασπίδα Soltari, η οποία αλλάζει ριζικά τον τρόπο που λειτουργεί το combat, διότι πλέον δεν χρειάζεται να αποφεύγουμε τις σφαίρες, αλλά να αλληλοεπιδρούμε με αυτές.
Φυσικά, όλα αυτά φαίνεται να λειτουργούν άψογα μαζί με την νέα τεχνολογία της Housemarque για τα πλοκάμια των εχθρών. Ναι καλά διαβάσατε, το στούντιο έχει δημιουργήσει μία δική του animation τεχνολογία που κάνει τα τις κινήσεις εξαιρετικά ζωντανές, ενώ και στην όψη τα visuals μόνο αναβάθμιση μπορούμε να πούμε πως έχουν υποστεί από τις νέες τεχνολογίες φωτισμού και real-time simulation που αξιοποιούνται.
Τέλος, αξίζει να αναφέρουμε πως τη μουσική του SAROS υπογράφει ο βραβευμένος Sam Slater των Joker, Battlefield 2042 και Chernobyl, η οποία θα συνδυάζεται αρμονικά με τον «χαμό» που θα βιώνουν οι παίκτες στην οθόνη.
Το SAROS κυκλοφορεί στις 20 Μαρτίου 2026.