ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Καλύτερα τρέχει η PS4 έκδοση του Armored Core VI στο PS5

Συνεχίζει το σερί που έχτισε ο Elden Ring με τα περίεργα performances η FromSoftware.

Συζητήσιμος είναι για ακόμα μία φορά ο διαχωρισμός των επιδόσεων των παιχνιδιών της FromSoftware. Μετά το Elden Ring, το οποίο έτρεχε καλύτερα σε νέας γενιάς κονσόλες που έπαιζαν την έκδοση της περασμένης γενιάς, το ίδιο φαίνεται πως συμβαίνει και με το Armored Core VI. Η νεότερη κυκλοφορία του πολυβραβευμένου ιαπωνικού στούντιο κυκλοφόρησε την περασμένη Παρασκευή και όλοι όσοι ασχολούνται έντονα με τα τεχνικά παρατήρησαν το αλλόκοτο γεγονός πως ένα PS5 ίσως είναι προτιμότερο να τρέχει την PS4 έκδοση για τη βέλτιστη εμπειρία.

Όπως μας έδειξε ο Lance McDonald, γνωστός hacker και modder του gaming κύκλου στο Ίντερνετ, η επιλογή δοκιμής του Armored Core VI Fires of Rubicon σε PS5 μέσα από την backwards compatible μορφή του ήταν η μόνη που μπορούσε να προσφέρει με σταθερότητα τα 60FPS, έστω και στα 1800p, παρότι η ίδια η Bandai Namco υποστήριζε πως αυτός ο συνδυασμός θα κλείδωνε στα 30. Τα περισσότερα tests της native PS5 έκδοσης έδειξαν ότι, τουλάχιστον με το παρόν patch, το παιχνίδι δυσκολεύεται να κρατηθεί στα 60 frames κάθε δευτερόλεπτο της ροής του, θυσιάζοντας μάλιστα την καθαρότητα της 4K ανάλυσης.

Ίσως, λοιπόν, μερικοί να προτιμήσουν αυτή την παράδοξη διαδρομή για να απολαύσουν το παιχνίδι, εφόσον η παρούσα κατάσταση απαιτεί να λειτουργήσετε το PS5 σας ως PS4 Pro για να λάβετε τη μέγιστη επιστροφή σε frames. Στο Xbox δεν υπάρχει αυτή η επιλογή, εφόσον τα Series X|S διαλέγουν από μόνα τους να τρέξουν την current gen έκδοση των 2K και – ας πούμε – 60 FPS.

Στα PC παρόλα αυτά, πλατφόρμα που ταλαιπωρούσε κάθε FromSoftware κυκλοφορία στο λανσάρισμά της, το παιχνίδι δείχνει να αποδίδει πάρα πολύ καλά, όπως σχολίασαν μεγάλα μέσα και gamers που το δοκίμασαν σε υπολογιστή.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.