Rise of the Rōnin | Hands-On Preview
Ghost of Nioh: Shadows Die Twice!
Από τη στιγμή που είδα το glider σε ένα από τα trailers του Rise of the Ronin, ήξερα πως ήθελα να γράψω το review. Για την ώρα πάρτε το preview.
Είναι πολύ δύσκολο να αξιολογήσεις την ιστορία και τη γραφή ενός open world τίτλου όταν δεν έχεις καλά καλά βγει στον ανοιχτό κόσμο. Οπότε για το preview θα πρέπει να αρκεστώ στο setting του Rise of the Ronin. Σε αντίθεση με τα περισσότερα παιχνίδια που επιλέγουν την φεουδαρχική περίοδο της Ιαπωνίας για την ιστορία τους, το Rise of the Ronin τοποθετείται στην αρχή της μοντέρνας περιόδου του έθνους. Τα μαύρα πλοία των Αμερικάνων εμφανίζονται στις ακτές και η διχόνοια μεταξύ των ανθρώπων εξαπλώνεται σαν τη πανούκλα. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα του τίτλου, υπάρχουν τρία διαφορετικά factions που θα μπορεί ο κάθε παίκτης να υποστηρίξει ή να καταστρέψει με τις επιλογές του, κάτι που περιμένω πάρα πολύ να δω στις επόμενες ώρες του παιχνιδιού.
Αυτό που μπορώ να σχολιάσω με μεγάλη σιγουριά, ακόμη και με λίγες ώρες στο παιχνίδι, είναι το σύστημα μάχης. Είναι το ένα πράγμα που όλοι περιμένουμε να απολαύσουμε από την Team Ninja και, ευτυχώς, το Rise of the Ronin δεν απογοητεύει. Το combat system δανείζεται πολλές ιδέες των Nioh. Έχεις στη διάθεση σου μία τίμια γκάμα όπλων, το καθένα κάνει scale με ένα από τα τέσσερα stats, και το κάθε όπλο έχει τρία διαφορετικά stances. Τα stances στο Rise of the Ronin επηρεάζουν το moveset του όπλου και τα martial skills. Φτιαγμένα να πηγαίνουν χέρι-χέρι με την απλή επίθεση, τα martial skills κάθε stance είναι ειδικές κινήσεις που δεν θα αλλάξουν τη πορεία της μάχης με τη δύναμή τους, αλλά παίζουν τεράστιο ρόλο όταν τα συνδυάζεις σωστά με τα basic attacks. Η μόνη μπάρα που καταναλώνεται κατά τη διάρκεια της μάχης είναι το ki – stamina στα souls – και η διαχείριση της είναι το πιο κρίσιμο κομμάτι του combat. Εδώ έρχεται να βοηθήσει το blade flash, που σου επιτρέπει να κερδίσεις ki ενώ κρατάς το flow της μάχης ζωντανό, απλά πατώντας R1 αφού έχεις μαζέψει αρκετό αίμα πάνω στο όπλο σου.
Το πιο σημαντικό κερασάκι τούρτας ever είναι το parry. Στο Rise of the Ronin, το parry δεν σταματά απαραίτητα τις επιθέσεις του εχθρού, αλλά παρόμοια με το Sekiro: Shadows Die Twice, συχνά χρειάζεται να κάνεις parry ένα ολόκληρο combo του εχθρού που σου επιτίθεται. Όταν συμβεί αυτό, ο εχθρός σου παραμένει ανοιχτός στις επιθέσεις σου είτε αυτές είναι απλές, είτε είναι critical hits στη περίπτωση που το ki του είναι μηδέν. Όλοι αυτοί οι μηχανισμοί είναι αρκετά λεπτομερείς και συνεχώς μεταβάλλονται ανάλογα με τις αναβαθμίσεις σου, κάνοντας το πολύ δύσκολο να τους περιγράψω περαιτέρω σε ένα απλό preview κείμενο. Η βασική πληροφορία που θέλω να περάσω για το combat είναι πως δεν πρόκειται για αγνό soulslike, ούτε για Devil May Cry hack and slash action, αλλά για ένα κράμα ιδεών που σου επιτρέπει, ειδικά αφού συνηθίσεις το parry, να έχεις μία γρήγορη, ρευστή και προσωποποιημένη εμπειρία μάχης.
Όσον αφορά τον οπτικό τομέα, είμαι λίγο διχασμένος. Σε καμία περίπτωση δεν μπορείς να αποκαλέσεις το Rise of the Ronin «next gen». Ακόμη και στο quality mode με τα 30FPS δεν μπορώ να πω πως ενθουσιάστηκα. Η μικτές μου σκέψεις αφορούν το art direction. Σε πολλά σημεία, η απουσία των εξαιρετικών γραφικών ισορροπείται με τη σωστή χρήση φωτισμού, χρωμάτων και 3D model design των περιοχών. Σε άλλα, όχι και τόσο. Το ενδεχόμενο οι επόμενες περιοχές να έχουν δεχθεί περισσότερη προσοχή από τους καλλιτέχνες είναι πολύ ρεαλιστικό, όμως ήδη γνωρίζω πως δεν θα μου πέσει το σαγόνι σε καμία περίπτωση. Αν θες να ξαναβιώσεις το Ghost of Tsushima, άλλαξε παιχνίδι.
Δυστυχώς, στις λίγες ώρες που έχω περάσει με το Rise of the Ronin δεν έχω προλάβει ακόμη να περιηγηθώ ελεύθερα στο open world. Συνεπώς, θα σταθώ στο ότι το περιεχόμενο που έχω πετύχει μέχρι τώρα τρέχοντας γύρω γύρω με το άλογο μου είναι μονάχα enemy camps που πρέπει να καθαρίσω και collectables που πρέπει να συλλέξω. Τίποτα φανταχτερό, τίποτα απογοητευτικό. Στο σύνολο τους, οι πρώτες ώρες του Rise of the Ronin με αφήνουν αρκετά αισιόδοξο και ανυπομονώ να δω τι άλλο μου κρύβει η Team Ninja στις επόμενες ώρες του παιχνιδιού.
Συνοπτικά τι μας άρεσε:
- Το γρήγορο και στιβαρό combat με Team Ninja ταυτότητα
- Ο τρόπος που αποδίδεται το ιαπωνικό του setting
- Η χρήση του glider μέσα και έξω από το combat
Τι περιμένουμε να δούμε στο υπόλοιπο παιχνίδι:
- Πιθανές ανατροπές στην πλοκή
- Επιλογές διαλόγου με πραγματική βαρύτητα
- Περισσότερη ποικιλία στις αποστολές του
Περισσότερα στο αναλυτικό μας review τις επόμενες εβδομάδες!
Ευχαριστούμε το PlayStation Greece για την παροχή του παιχνιδιού και την πρώιμη πρόσβαση σε αυτό!