ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Τα 60FPS έφτασαν λίγο αργά στο Redfall

Δεν έχουν μείνει άτομα να τα δοκιμάσουν...

Η Arkane Austin έβαλε τα δυνατά της όλο αυτό το διάστημα της δημόσιας κατακραυγής της για να επιδιορθώσει τα αμέτρητα προβλήματα του Redfall, φτάνοντας στο σήμερα που κυκλοφόρησε και τη μακράν μεγαλύτερη ενημέρωση του παιχνιδιού της, εμπεριέχοντας επιλογές και προσθήκες που φυσιολογικά θα θέλαμε να υπήρχαν στο παιχνίδι από day one.

Κάτωθι του "Update 2", οι λεπτομέρειες του οποίου αναγράφονται στο σχετικό blog post στο site της Bethesda, βλέπουμε να αναφέρονται ένα σωρό προσαρμογές, που έχουν να κάνουν με την απόδοση του Redfall σε PC και κονσόλες, βελτιώσεις στο UI, ρυθμίσεις προσβασιμότητας και νέες λειτουργίες για τη μάχη, τα περιβάλλοντα και το multiplayer κομμάτι. Αυτό όμως που ξεχώρισε και συζητήθηκε πολύ λίγο πριν το λανσάρισμά του, ήταν η πολυμελετημένη εισαγωγή της επιλογής των 60FPS για τα Xbox Series X|S, η απουσία της οποίας είχε κακοφανεί σε πολύ κόσμο πριν καν το παιχνίδι φτάσει στο Game Pass και τις λοιπές πλατφόρμες.

Στην πορεία αποδείχθηκε πως το ταβάνι των 30FPS ήταν μόλις μία μικρή αδυναμία μπροστά στα ανεπίβλεπτα χαρακτηριστικά του παιχνιδιού, εφόσον τόσο η δομή του όσο και η ιστορία του και το gameplay κρίθηκαν το λιγότερο άχαρα από την πλειονότητα της κοινότητας. Έστω και με 5 μηνάκια καθυστέρηση, όμως, μπορείτε πλέον να δοκιμάσετε το Redfall με την άνεση των 60FPS. Ελπίζουμε δηλαδή γιατί, όπως έγραψε και ο Μήτσος στο review του, ακόμα και τα 30FPS ήταν άφταστο όνειρο στην τότε κατάστασή του.

Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι πως το εν λόγω update μοιράστηκε στις εγκατεστημένες εφαρμογές του Redfall λίγες ημέρες αφότου είδαμε τους ταυτόχρονους παίκτες του στο Steam να φτάνουν... μονοψήφιο αριθμό. Όπως εντόπισε το PCGamesN υπήρξε φάση στην 1η Οκτωβρίου όπου μόλις 3 παίκτες βρέθηκαν να είναι ενεργοί στο παιχνίδι μέσω της συγκεκριμένης πλατφόρμας, πράγμα που σημαίνει πως και μαζί να μαζεύονταν να παίξουν δεν θα συμπλήρωναν καν... το lobby.

Σίγουρα στις Arkane και Bethesda ευελπιστούν πως το ξεκλείδωμα της επόμενης FPS σκάλας και όλες οι βελτιώσεις που φέρνει αυτό το patch θα ενθαρρύνουν από κοινού το κοινό να (ξανα)δοκιμάσει το Redfall, ωστόσο η κληρονομιά του δύσκολα σώζεται και αν τα νούμερα παραμείνουν σε αυτά τα στενάχωρα επίπεδα πολύ πιθανό να μην συνεχιστεί για πολύ ακόμα η υποστήριξή του.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.