ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Σημαντικό στέλεχος χάνουν οι Treyarch και Activision

Αποχαιρέτησε τους συνεργάτες του ο David Vonderhaar.

Ένα μεγάλο της «χαρτί» έχασε η οικογένεια του Call of Duty, εφόσον γνώρισε την αποχώρηση του David Vonderhaar, μετά από 18 χρόνια παρουσίας του στην Activision και πιο συγκεκριμένα στην Treyarch.

Εδώ και αρκετό διάστημα είχε τον ρόλο του design director, συμμετέχοντας ενεργά στην ανάπτυξη οκτώ διαφορετικών Call of Duty παιχνιδιών, ξεκινώντας με το πρώτο παιχνίδι της σειράς πίσω στο 2003. Αυτό που βέβαια τον εκτόξευσε στα ranks της Activision ήταν η ηγετική συνεισφορά του στη δημιουργία του πρώτου Call of Duty: Black Ops, για το οποίο πρόσφερε καθοριστική δουλειά για τα campaigns του και το multiplayer.

Πλέον, αναμένουμε τη “μεταγραφή” του σε άλλο game studio, εφόσον αυτό υποδηλώνει τουλάχιστον η, κατά τα άλλα, συγκινητική ανακοίνωσή του:

«Σήμερα μοιράζομαι το ότι έχω φύγει από την Activision και την Treyarch μετά από 18 απίθανα χρόνια και 8 Call of Duty παιχνίδια.

Προς τους συνεργάτες μου στην Treyarch, είμαι πάρα πολύ ευγνώμων για τον χρόνο που επενδύσαμε στο να βελτιώσουμε την τέχνη μας, χωρίς να επαναπαυόμαστε στις επιτυχίες και προσπαθώντας πάντα να βελτιώσουμε ό,τι σχεδιάζουμε και το πώς το παράγουμε.

Ευχαριστώ προς την Call of Duty κοινότητα για το πάθος της και τον ενθουσιασμό της. Αυτή η ενέργεια τροφοδότησε πολλάκις την αποφασιστικότητά μας ως studio και ως άτομα. Θα είμαι για πάντα ευγνώμων για την ευκαιρία να αλληλεπιδράσω με τόσους πολλούς από εσάς απευθείας online και από κοντά. Αυτή η ενέργεια θα είναι για πάντα μεγάλο κομμάτι μου.

Παραμένω εντός της gaming βιομηχανίας, εργαζόμενος πάνω σε ένα μυστικό project, για το οποίο δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα, αλλά είμαι ενθουσιασμένος για μία σπάνια και μοναδική ευκαιρία. Θα σας ενημερώσω το συντομότερο δυνατόν.»

Η Treyarch με τη σειρά της αποχαιρέτησε τον Vonderhaar και τον ευχαρίστησε φυσικά για όσα αυτός πρόσφερε στο franchise του Call of Duty ανά τα χρόνια.

Υποπτευόμαστε πως το νέο project πάνω στο οποίο εργάζεται θα είναι άλλο ένα FPS, εφόσον τέτοιες “αυθεντίες” του gaming συνήθως παραμένουν εντός του genre στο οποίο διακρίθηκαν.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.