ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

Ελλάδα info@savethegame.gr

Στροφή στην Unreal Engine για τη σειρά Halo

Ώρα να αφήσει πίσω της την Slipspace;

Κατόπιν κύκλου φημών, αλλά και πληροφοριών που μεταφέρει ο Jeremy `ACG` Penter, η 343 Industries φέρεται να αλλάζει τη μηχανή πάνω στην οποία θα χτίσει το μέλλον του Halo, μεταβαίνοντας από την Slipspace στην Unreal. Αφορμή για αυτή την αλλαγή φέρεται να έδωσε το πιο πρόσφατο παιχνίδι του franchise, Halo Infinite, το οποίο αντιμετώπισε πολλές ανωμαλίες στην ανάπτυξή του, εξού και η καθυστέρηση τόσο του πλήρους παιχνιδιού όσο και ολόκληρων modes. Για αυτά φέρεται αν ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό το περιβάλλον ανάπτυξής του, εξού και η φημολογούμενη απόφαση των developers να δανειστούν τη μηχανή της Epic Games. 

Το σχετικό post του ACG αναφέρει:

"Μπορώ μόνο να επιβεβαιώσω ότι αρκετές πηγές το λένε και είναι ξεκάθαρο πλέον πως έχει αποφασιστεί η στροφή στην Unreal για το Halo. Νιώθω πως είναι καιρός για άλλες αλλαγές στο υπόβαθρο, συμπεριλαμβανομένων των αποχωρήσεων ατόμων και των προβλημάτων τους."

Κατηγορηματικός όσο δεν πάει ο δημοφιλής reviewer, ωστόσο τα λόγια του φαίνονται αρκετά έγκυρα, εφόσον το VGC συμφωνεί με τα όσα ακούστηκαν και αποδίδει την τελική απόφαση να προκύπτει από την πρόσφατη αποχώρηση του David Berger, lead engineer της Slipspace που χρησιμοποιούταν έως τώρα. Φυσικά, η Unreal Engine 5 έχει εντυπωσιάσει και αναμένεται να χρησιμοποιηθεί σε πολλά franchises, εφόσον ήδη το επόμενο The Witcher, όπως και το sequel του Hellblade γνωρίζουμε πως στράφηκαν στις δικές της δυνατότητες. Αναμένουμε την επισημοποίηση αυτού του transition από την Microsoft.

Γιάννης Σιδηρόπουλος's Avatar

Γιάννης Σιδηρόπουλος

Παίζω games από όταν δεν μίλαγα καλά-καλά και ακόμα προσπαθώ να καταλήξω στο αγαπημένο μου είδος.


Deprecated: trim(): Passing null to parameter #1 ($string) of type string is deprecated in /usr/www/users/savetj/modules/mod_related_items/src/Helper/RelatedItemsHelper.php on line 88